Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

*gewist*

 Reageer Reageer Pagina  <1 8910
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
WendyHaaktAan View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2013
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer WendyHaaktAan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 07:45
Moet ik hier mijn mailadres openbaar neer zitten? Dat vind ik wat raar klinken...
En sorry hoor! Ik ben hier bijna nooit, ik kreeg de link door voor de tas van iemand. Als het lastig is om het netjes en rustig uit te leggen dan houdt het op helaas.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 07:49
Het moet niet ophouden
Ik heb daarjuist netjes gezegd dat alles in de Hartelijk Welkom wordt uitgelegd en dat er in de verschillende berichten staat waar je je emailadres moet neerzetten.

Je moet in member control panel gaan en daar je emailadres bij live Messenger plaatsen. Nadien kan je het desgevallend terug verwijderen daar.
Maar zo kan niemand een patroontje naar jou sturen.


En ondertussen heb ik het teruggevonden.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 11:04
Beste Wendy,
Het netjes en rustig uitleggen is naar mijn mening net zo min lastig en kost net zoveel tijd als het netjes en rustig even een heel klein beetje zelf zoeken/lezen of je het anwoord misschien zelf kunt vinden........
Voordat je gelijk hoog van de toren blaast
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 11:57
Heb ik dan echt gezegd in mijn WELKOM dat je je emailadres hier open en bloot voor iedereen te lezen moet zetten. Wat ontzettend dom van me, 1000 x sorry hoor, voor de foute informatie. Misschien kan ik dat stukje beter helemaal verwijderen als het voor zulke misverstanden zorgt, dat newby's er hoge bloeddruk van krijgen.

We zitten echt te wachten op mensen die hier om de twee of drie jaar binnenvallen met een vraag, zo kan het forum mooi voortbestaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2015 om 14:54
Heb de titel en de beginpost maar gewist. Misschien houdt t dan op...
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 8910

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns