Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gewoon een vraagje

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 19:41
Ik ben net als de meesten hier wisselvallig in het versturen van patronen. Ik deel heel graag meet anderen, maar soms is de manier waarop iets gevraagd wordt mij net op een manier die mij tegen de haren instrijkt, en dan reageer ik gewoon niet. En over fatsoensnormen hebben we het hier ook al meerdere malen gehad. Ik erger me ook kleurenblind aan mensen die alleen maar komen graaien en niets eens het fatsoen hebben om dank je wel te zeggen. En dat hoeft voor mij niet eens in een persoonlijke mail, maar hier via het forum vind ik het ook goed. Maar zelfs dat is soms al teveel gevraagd. Zelf probeer ik altijd dubbel (via mail en forum) te reageren.
Mocht je op zoek zijn naar iets, mag je mij altijd vragen, en als je het niet openlijk kunt of wilt doen, voor jou reageer ik altijd op een mail of pm.

Succes met je nieuwe huis. Ik duim heel hard voor je dat het lukt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 19:59
Ik vind de "gezocht" wel heel leuk. Een gevorderde haakster (en hobbydoos) ben ik niet, maar ik heb wel een verzameling haak/brei/borduurpatronen. Daarbij vind ik het leuk om die te kunnen delen als iemand iets zoekt wat ik heb. En idd, een bedankje als je iets toegestuurd krijgt, is wel zo fatsoenlijk.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:36
Wat voor patroon zoek je???
Ik haak nooit af!

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 07:18
Hoi lieverds,
Bedankt voor jullie reactie, toch leuk om te lezen wat iedereen er van vind,
en ook blij te lezen dat er meer zijn die zich er aan storen. Eigenlijk moet
je denken laat maar ze hebben nu eenmaal dat fatsoen niet, als we zelf
maar wel dat fatsoen hebben, en ons niet meer druk maken over dat soort
mensen.
Wat het patroon betreft dat heb ik meteen van een heel lief Hobbydoosje
gekregen, wel in het engels maar hij komt waarschijnlijk ook in het
Nederlands, ik wacht even netjes en geduldig af.

En ik hoop echt volgende week meer te kunnen vertellen over het huis,
vrijdag zat ik in de stress want de NHG accepteerde de
werkgeversverklaring niet van Tim zijn uitzendbureau. Ze wilde bij het
uitzendbureau geen nieuwe maken, maar mijn Hyp.adviseur is met me
meegegaan daar heen en nu heeft ze het wel een nieuwe gemaakt. Nu
afwachten of ze het zo wel accepteren, maar wat een scheet van een
adviseur he, dat hij zo maar even mee gaat naar het uitzendbureau.

Dus voor degene die in Drenthe wonen, mocht je een Hyp.nodig hebben
vraag me want ik weet een hele goede.

Fijn weekend allemaal en bedankt voor jullie reacties, wij zitten gezellig
een weekendje bij mijn broer. De twee kerels liggen wel nog te slapen, ik
zit natuurlijk al aan de computer.
Liefs, Lidia
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 08:30
blijft de vraag om welk patroon gaat het misdschien hebben we toch een nedrelandse versie voor je of kunnen we er voor zorgen
Anne-Marie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 11:41
ik duim heel hard lidia 2, woon zelf ook in Drenthe en kan het aanbevelen, handwerkzaken genoeg, en op de markt verkopen ze ook garen. keus genoeg.

HOOP ZO DAT HET LUKT, DUIMEN, DUIMEN
lydia wijsbroek
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:03
Anne-Marie het gaat over het patroon van de muppets om je bril op te
zetten, lief dat je dat nog even vraagt.

Groetjes, Lidia
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:17
Lidia,

hierkun je
het patroon en vele andere vinden.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 20:39
heb wel een nederlandse voor je als je wil
Anne-Marie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 21:04
je heb nu eenmaal gevers en nemers maar dat is in het gewone leven ook en ik moet heel eerlijk bekennen er is zoveel leuks en dat heb ik allemaal opgeslagen ik ben gister 50 geworden maar ik mag wel 150 worden wil ik alles kunnen maken en steeds als er weer wat leuks voorbij komt vraag ik het ook maar altijd zeg ik netjes dank je wel want ik vind het echt heel aardig als iemand de moeite neemt mij dat door te sturen of uit te leggen ik ben heel blij met dit forum en zou niet willen dat het anders wordt er zijn nu eenmaal mensen die zo zijn maar daar kom je ook snel achter nee meiden ik vind hier toch echtbijna iedereen een schatje en magteld ik snap van jou ook wel dat je er soms kattig van wordt maar ik weet denk ik ook wel stiekum dat je eigelijk toch wel een lieverd ben dus kan ik het van jou hebben want als iemand klaar staat voor een ander ben jij het wel 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 22:14
Ik vind de rubriek gezocht meestal juist wel leuk. Ik ben altijd blij als ik iemand helpen kan. Dat gebeurt niet al te vaak, maar tot nu toe heb ik wel altijd een bedankje gekregen. Maar ik kan me voorstellen dat je er wat de pé in hebt als dat niet gebeurt. Maar daarvoor hoeft die rubriek van mij niet weg hoor.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 06:48
Hoi dames, ik heb hem hoor in het Nederlands, ben er erg blij mee.
Ik kreeg hem van Anne-Marie doorgezonden. Ik heb je gemaild Anne-
Marie.

Leuk weer gezellig te hebben meegebabbeld, bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb nog een heel klein vraagje.
DUIMEN JULLIE ALLEMAAL VOOR ME DEZE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan krijg ik vast goed bericht over ons huisje.
En Lydia leuk dat je ook in Drenthe woont, maar als ons huisje door gaat
is het net geen Drenthe meer, het staat in Ter Apel dus is het net
Groningen.

Groetjes allemaal en nog een fijne zondag verder.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 07:48

duimen doen wij vast en zeker

Zie dit net omdat ik weinig op het forum kom maar gezocht is wel leuk als mensen hier vaker komen........................niet als er iemand 1 berichtje heeft .

Ik vind laat iemand eerst een beetje het forum leren kennen en wat dingen plaatsenen vraag dan eens iets maar goed wie ben ik

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 09:27

zo hebben we allemaal een mening, maar waar het op neer komt we gunnen elkaar allemaal een patroontje en als we de opvoeding van onze ouders niet beschamen dan zeggen we netjes "dank u wel" Ik ben twe maanden geleden begonnen met een tom pouce en toen viel mijn mond open van de vele patroontjes die langs surfden en werd heel hebberig omdat ik een leek op de computer ben (wordt steeds handiger ) en

ik wist niet dat er zoveel patroontjes waren. Nu wordt je selectiever omdat je het een wel leuk vindt en het ander niet. Ik kan alleen maar zeggen ben heel blij met de hobbydoos en met jullie

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 18:43
heel kleine moeite om te bedanken daar zijn wij het over eens
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 19:44
lydia2 van uit het belgenland ga ik heel hard voor je
duimen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 19:46
In Ter Apel heb je Wonderwereld een heel leuk (uilen)vogelpark, niet zo groot maar ontzettend leuk om te bezoeken.

En Lidia2 ik duim voor je
lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 20:45
Ik duim ook heel hard mee
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 21:20
Lydia,
Ik duim mee en wens je veel sterkte en als je/jullie het nieuwe huisje krijgen, dan alvast veel succes ermee en fijn woonplezier.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 16:28

Originally posted by Lidia2 Lidia2 wrote:

Hoi dames, ik heb hem hoor in het Nederlands, ben er erg blij mee.
Ik kreeg hem van Anne-Marie doorgezonden. Ik heb je gemaild Anne-
Marie.

Leuk weer gezellig te hebben meegebabbeld, bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb nog een heel klein vraagje.
DUIMEN JULLIE ALLEMAAL VOOR ME DEZE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan krijg ik vast goed bericht over ons huisje.
En Lydia leuk dat je ook in Drenthe woont, maar als ons huisje door gaat
is het net geen Drenthe meer, het staat in Ter Apel dus is het net
Groningen.

Groetjes allemaal en nog een fijne zondag verder.

leuk leuk dan verwacht ik je zeker eens want ja ik woon ook in de provincie Groningen en natuurlijk duim ik voor je

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns