Gezellie |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik krijg ook dat scherm niet. Maar ik heb geen Mozilla (denk ik)
Als je op reply klikt (helemaal rechts met die grote pijl naar beneden) dan kan je de uitleg van lw toepassen. Als je in het kleine kadertje onderaan typt of antwoordt dan krijg ik ook de url met haken en nog meer haken en die gebruik ik dan om de link te vervangen door een woord. link met linken van hoe |
|
|
|
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Kamilla,
Ligt vast niet aan ons, hoor! Ik denk dat het iets te maken heeft met Mozilla uploaden of zo...géén idee.. Gelukkig kan ik beter breien dan computeren! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ging het nou over die mannen die stonden te spelen en te zingen? Ik vond het heel gezellig. Vroeger, heel lang geleden, stond ik met grote zus af te wassen, voor 6 personen, en als we elkaar niet mepten met vatenkwast en natte theedoek, stonden we liedjes van het schoolkoor te zingen. Tweestemmig, konden allebei geen wijs houden en klonken als een kapotte stofzuiger.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met url moet het ook kunnen trouwens, maar dat heb ik nou nog nooit gebrobeerd
[URL] www.google.nl [URL\] TEST
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ok dat werkt dus ook, als je typt [URL] en dan je www punt nogwat en dan afsluiten met de url met de schuine streep erachter ook tussen
vierkante haken. . . . oefenen ???
|
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk Magtelt,
Het grappige is dat ook al klonk het als een kapotte stofzuiger ....je vergeet het nooit meer! |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Lw1463...ik geef het linken plaatsen via de juiste manier maar op, hoor! Als ik toch een link wil plaatsen kunnen mensen toch kopiëren en plakken!
Kan ik trouwens berichten die ik gepost heb later nog verwijderen zoals bv al die testlinken die ik gisteren geplaatst heb? Trouwens....lief dat je hebt willen helpen....het ligt aan mijn gebrekkig kennis van computeren dat het niet is gelukt! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Haarlemmertje : opgeven staat niet in onze hobbydooswoordenboek.
|
|
|
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Bep....ha...ha praat je me nou een schuldgevoel aan ( boefie)
Eigenlijk heb je gelijk, hoor! Maar ik ben er één van makkelijke wegen vinden als moeilijk niet gaat Ik zit op mijn breipakket te wachten voor het( mysterie) vest... Trouwens....die middelste jongen uit het filmpje....waar dat hele url gedoe mee is gestart is een Amerikaanse predikant. Dat verwacht je niet....staat gezellie in een volkomen afgesleten spijkerbroek ( het interesseert hem geen ruk hoe hij erbij loopt!) met zijn vrienden gitaar te spelen en te zingen ...een DROOMMAN...ik ben groot fan! Zo gezellig kunnen mensen het samen hebben...wat een verademing in deze tijd!! |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is ook zo gezellig....
https://www.youtube.com/watch?v=4U93EjMUzXk Kijk die man aan de rechter kant...die is toch zo van de trekker afgestapt om een nummertje mee te zingen Moet je dan deze eens zien....wat een stem https://www.youtube.com/watch?v=hSPZuLMiR0E Wat zouden ze bij Idols hiervan vinden? ( sorry...kan de linken niet correct plaatsen maar het is de moeite waard voor het kopiëren en plakken) |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
efkes testblad hier neergezet speciaal voor haarlemmertje om te oefenen.
|
|
|
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees van Bep op het testblad het woord "poepsimpel". Het is dus mijn eer te na om het erbij te laten...LOL
https://www.youtube.com/watch?v=4U93EjMUzXk Daar komt weer een probeersel |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
HALLELUJA.....het is echt POEPSIMPEL...
Wat zitten jullie het dan allemaal giga moeilijk uit te leggen. Zo werkt het dus... Je klikt op het wereldbolletje....dan krijg je een dubbele url aanduiding en je plaatst je link tussen deze twee urls in. Dus [url] [ url] en je klikt tussen ] en [ en plaatst daar je link! |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Te snel gejuicht...ik klik nu op de link die naar mijn weten goed geplaatst en in paars op de site staat maar krijg een error
Schiet mij maar lek... |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft het soms te maken met die S in HTTPS....dat het een beveiligd iets is!
|
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.johnrbowman.com/
Ik plaats deze link en als ik dan klik op preview krijg ik deze tekst NoFollow is applied to all links from this forum Heeft dat er iets mee te maken?? Balen zeg....waarom lukt dit niet? |
|
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry Bep....het gaat echt niet!
Ik heb trouwens mijn breipakket binnen. Nog steeds mysterie...drie draden op pen 6 en in dubbele gerstekorrel gebreid. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |