Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezinsuitbreiding

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezinsuitbreiding
    Posted: 04 Januari 2012 om 19:12

we hebben toch maar weer nieuwe kippen genomen, hebben ze gisteren opgehaald en vandaag het eerste eitje gescoord. het zijn Orpington kippen, kleur rood. ze hebben nu nog een klein stukje, morgen krijgen ze het hele weitje

lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 19:14

het eerste eitje

lydia wijsbroek
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 19:15

Dat vind ik toch zo gezellig een kip in de tuin ...;dat mis ik op mijn apartementje

 

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 19:39
Mooie kippen.Wij genieten van de kippen van onze buren. Veel plezier ermee. Groetjes, Lida
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 19:46
leuk!!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 20:05
Wat leuk!!!!, veel plezier met diezelfde uitbreiding.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 20:06
Wat leuk die kipjes zeg. En reeds het eerste eitje...
Binnenkort wordt het allerlei eiergerechtjes maken!
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 20:14

Mooie kippen hebben jullie erbij.Gezellig.

groetjes Frea.

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 20:17

oooooh dat is zo gezellig. kippen. ik heb ze jaren geleden ook eentijd gehad tot ik doodziek werd vande haan die altijd 's nachts kraaide. van alles geprobeerd maar niets hielp.

maar het is zo gezellig. ik vindt het ook zo geweldig die pikorde van dat spul. je kan er tijden naar kijken hoe dat te werk gaat in zo'n ren.

veel plezier er van en lekker zo'n eitje. veeeeeel lekkerder dan uit de winkel.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 22:36
Leuke kippen, en wat een pracht van een ei
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 22:47

Ooohh wat leuk.....kippetjes. En wat zjn het mooie kippen zeg!

Zo gezellig dat gekakel

Nou......wie gaat het 1e ei bij jullie opeten?

Ik haak nooit af!

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:18
hoe ontroerend .... dat eerste eitje
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:32

Dus bij jou was de kip eerder dan het ei. Ik had gisteren die discussie nog met mijn oudste zoon, zo grappig!

Het zijn prachtige kippen. Ik vind ze altijd zoiets rustgevends hebben, dat heerlijke gescharrel.

Scharrel, scharrel, tok, tok, tok
In een rij door het kippenhok
Pootjes voor, pootjes opzij
Wie wil er scharrelen met mij?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
zonzoekster View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zonzoekster Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:34
Wat heerlijk, kippen in je tuin.
In onze vorige 2 huizen hadden wij dat ook, maar bij dit
huis zit maar zo'n klein stukje grond.....jammer, maar geen
kippen dus meer voor ons.
Geen gescharrel en ook geen lekkere verse eitjes meer.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 16:29
Mooie gezins uitbreiding en een groot ei ik hoop dat het heel lekker is
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:27
Oh zo leuk. Mijn buurvrouw heeft ze. En omdat onze woonkamer op dijkniveau ligt en de achtertuin een verdieping naar beneden kan ik ze vaak door de tuin zien scharrelen. Vorig jaar had ze er nog maar een. Het voorjaar heeft ze kuikentjes genomen en die op laten voeden door die ene kip. En nu scharrelen ze met elkaar. Ze mogen bij haar door de hele tuin. En poezen, die kijken wel uit. Die komen niet te dicht in de buurt. Want de oudste kip gaat er echt op af. Manuel geniet er ook zo van. Ik hoop dat jij er net zo van geniet. En jij hebt natuurlijk de eitjes.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:43
oh wat leuk voor je weer kippen en het 1e ei geniet van ze!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:55
wat een mooie gezinsuitbreiding heb jij zeg en ga lekker genieten van het 1e eitje en de rest die gaan volgen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:57
we hebben vanochtend allebei een nieuw ei gegeten bij het ontbijt, en  we genieten er zeker van, de haan is nog niet zo zorgzaam voor z'n kippen, hij moet gaan roepen als hij iets lekkers vindt, zoals een worm of iets dergelijks, maar hij vindt alles nog maar vreemd, eerst die verhuizing in een kist en nu ineens zo'n groot stuk gras, hij stond maar op een modderig veldje, tussen wat krielkippen en de kippen stonden bij iemand anders. ze moeten eerst aan elkaar wennen
lydia wijsbroek
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 20:00
komt vanzelf goed de kippen zijn al gewend anders zouden jullie nog niet van de eieren kunnen  snoepen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns