Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezinsuitbreiding

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 22:55
Wat lollig zeg.Dat ziet er wel heel gezellig uit. Toen ik de titel las, moest ik eerst even aan iets anders denken .
Als alles goed gaat, komt er bij ons in het voorjaar ook zo'n soort gezinsuitbreiding, alleen dan zonder de haan. Wij wonen midden in een woonwijk en ik wil geen gedoe met de buren vanwege het gekukel 's morgens vroeg van zo'n beest. Dit is iets wat mijn man al heel lang wil, en het wordt zijn project
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 08:42

ik zou ook best kippetjse willen maar ik denk dat wij niet genoeg tuin overhouden met al die speelettributen van de kids

heb wel een klein moestuintje met wat kruiden aardbeiden bessen en frambozen

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 08:53
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Wat lollig zeg.Dat ziet er wel heel gezellig uit. Toen ik de titel las, moest ik eerst even aan iets anders denken .
Als alles goed gaat, komt er bij ons in het voorjaar ook zo'n soort gezinsuitbreiding, alleen dan zonder de haan. Wij wonen midden in een woonwijk en ik wil geen gedoe met de buren vanwege het gekukel 's morgens vroeg van zo'n beest. Dit is iets wat mijn man al heel lang wil, en het wordt zijn project


LEUK!!!!! Hahahah nu moet ik denken aan Berend....dat is de haan van m'n buren. Hij is af en toe een beetje in de war. Dernkt dat het om half 3 's nachts al ochtend is, en laar zich dan al horen.
Ik vind dat niet erg hoor.....moet er altijd om lachen. Hij is een beetje dement denk ik, maar wel heeeeeeeeeeeeeeel lief!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2012 om 14:59
Onze buren hebben ook zulke kippen, ze kwamen vaak bij ons langs en gingen voor het raam of de voordeur staan wachten tot iemand ze aandacht gaf. Onze jongste dochter is helemaal gek van die beestjes, eerst riep ze steeds pik als ze een kip zag, dat vonden haar grote broers dan wel lollig. Nu mogen ze helaas niet meer uit hun tuin komen, want de andere buurvrouw gaf ze altijd brood, de kippen aten daardoor geen kalk meer en legden windeieren. Soms komen ze nog wel, mijn jongste dochter is er dan als de kippen bij om ze te begroeten.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:30
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Wat lollig zeg.Dat ziet er wel heel gezellig uit. Toen ik de titel las, moest ik eerst even aan iets anders denken .
Als alles goed gaat, komt er bij ons in het voorjaar ook zo'n soort gezinsuitbreiding, alleen dan zonder de haan. Wij wonen midden in een woonwijk en ik wil geen gedoe met de buren vanwege het gekukel 's morgens vroeg van zo'n beest. Dit is iets wat mijn man al heel lang wil, en het wordt zijn project


LEUK!!!!! Hahahah nu moet ik denken aan Berend....dat is de haan van m'n buren. Hij is af en toe een beetje in de war. Dernkt dat het om half 3 's nachts al ochtend is, en laar zich dan al horen.
Ik vind dat niet erg hoor.....moet er altijd om lachen. Hij is een beetje dement denk ik, maar wel heeeeeeeeeeeeeeel lief!!!!!


Dat is dus ook de reden waarom ik geen haan wil hebben. Onze buren hebben 2 jonge kinderen die aan die kant van het huis slapen en die zijn altijd al heel vroeg wakker. Ik denk niet dat mijn buurvrouw het lollig zal vinden als de heren al om half drie gaan roepen dat ze wakker zijn en uit bed willen . Trouwens, onze dochter slaapt ook aan die kant van het huis en zij kan het ook niet echt op prijs stellen heeft ze al tegen mijn man gezegd
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 15:47
Ben het met je eens hoor Leonie. Ik moet er ook niet aan denken dat mijn buurvrouw een haan er bij zal nemen. Dat gekukel overdag vind ik heel gezellig. Maar 's nachts is mij toch echt te bar. En als Manuel dan inderdaad bedenkt dat hij best wel wakker zou kunnen worden en het op een krijsen zet. Ik moet er niet aan denken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns