Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gezocht: cavia en hamster patroon voor breien

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
moonxhorses View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Februari 2013
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer moonxhorses Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: gezocht: cavia en hamster patroon voor breien
    Posted: 17 Februari 2013 om 14:48
Hey allemaal.

Ik ben op zoek naar een breipatroon voor een cavia en een hamster te maken. Kan iemand mij hierbij helpen ?

lieve groetjes

Marijke
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 354
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 15:36
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.

Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.

Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen.

Allemaal veel haak- en brei plezier gewenst! Plus alle andere hobby's.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 22:28
hamster

een hamster

cavia

een cavia

when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 07:14
Nespa wat een leuke cavia. Weet je er toevallig een die je kan haken? Breien lukt me niet echt.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 13:54
Op de hyves van Karen Crea staat een gratis patroon voor een gehaakte cavia. Haar patronen mogen we niet delen maar zodra je lid bent van haar hyves dan kan je daar dat weghalen (met heel veel andere super leuke gratis patroontjes, allemaal zelf bedacht).
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2013
Locatie: Zuid-Holland
Status: Offline
Points: 801
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 17:27
Prideke, blijk ik haar gewoon op mijn hyves te hebben. Stom, helemaal vergeten. Bedankt in ieder geval voor de tip.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2013 om 21:06
Graag gedaan :D Veel plezier met maken :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns