Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht : gezellige brei/haak middag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
abmis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2014
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer abmis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht : gezellige brei/haak middag
    Posted: 09 December 2014 om 20:41
Hey iedereen ! 

Ik zoek iemand die een keer een gezellig middagje mij de basistechnieken van het haken/breien wil leren !
Ik weet dat je veel boekjes en info op internet hebt maar hier word ik helaas niet echt wijs van, zou het erg leuk vinden als iemand het ziet zitten om eens een middagje gezellig met mij aan de slag te gaan.

Uiteraard neem ik dan een mooie bos bloemen + een lekker taartje voor je mee haha.

Graag in de omgeving drenthe/ overijssel. 

GroetjesStar
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2014 om 21:28
Heb je al gekeken of er misschien een brei cafe bij jou in de buurt is van de SnB ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2014 om 10:29
IK geef zo rond mei/juni een hobbydoosdag bij mij thuis en dan doen we net wat jij vraagt, naast snoepen en babbelen. Jij en je taart zijn dan ook van harte welkom. Bloemen en planten leven in mijn huis niet lang, ik heb een kat die ze veel lekkerder vindt dan het gras in de tuin.

Ik heb al tunisch haken en stokhaken aan anderen geleerd. Anderen hebben onze vriendinnen geleerd continentaal te breien. Vraag me niet wat dat is, ik houd mijn naalden verkeerd vast en ik sla verkeerd om, maar gek genoeg hangt er toch altijd een breisel aan mijn naald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2014 om 18:25
Het klinkt gezellig maar het is voor mij te ver weg.
Back to Top
abmis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2014
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer abmis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 12:47
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Heb je al gekeken of er misschien een brei cafe bij jou in de buurt is van de SnB ?

Hey, super bedankt zeg ! dat is een hulpvolle site bomvol informatie zag ik net in een oogopslag al ! 
Zal zo meteen eens even rondneuzen of er inderdaad in de buurt zo'n breicafe is, zou ideaal zijn zeg :)


Back to Top
abmis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2014
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer abmis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 12:48
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

IK geef zo rond mei/juni een hobbydoosdag bij mij thuis en dan doen we net wat jij vraagt, naast snoepen en babbelen. Jij en je taart zijn dan ook van harte welkom. Bloemen en planten leven in mijn huis niet lang, ik heb een kat die ze veel lekkerder vindt dan het gras in de tuin.

Ik heb al tunisch haken en stokhaken aan anderen geleerd. Anderen hebben onze vriendinnen geleerd continentaal te breien. Vraag me niet wat dat is, ik houd mijn naalden verkeerd vast en ik sla verkeerd om, maar gek genoeg hangt er toch altijd een breisel aan mijn naald.

Hihi dat klinkt super gezellig ! waar woont jou huis ?Tongue hah

Zoek ondertussen nog wel even verder, als ik iets in mn hoofd heb dan komt het er niet meer uit haha en mei/juni duurt nog eventjes, zolang kan ik me niet inhouden ben ik bang LOL
Back to Top
abmis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2014
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer abmis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 12:48
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Het klinkt gezellig maar het is voor mij te ver weg.

haha dankjewel! Dat is jammer, maar toch lief dat  het je leuk zou lijken hah
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 13:00
Kijk eens op www.samenbreien.nl.

Misschien is dat wat
Back to Top
abmis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 December 2014
Locatie: drenthe
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer abmis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 14:44
Mutti, heel erg bedankt ! weer zo'n leuke informatieve website hihi
Ik ga eens lekker rondneuzen en zal het natuurlijk melden wanneer ik iets heb gevonden :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2014 om 18:34
Als ik invitaties voor de hobbydoosdag ga rondstrooien, geef ik mijn adres in PMmetjes. Maar dat duurt nog even. Meestal zijn er wel mensen, die een bijrijder willen meenemen. En anders word je op het station opgehaald.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns