Gezocht : gezellige brei/haak middag |
Reageer |
Autheur | |
abmis
Newbie Lid sinds: 09 December 2014 Locatie: drenthe Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2014 om 20:41 |
Hey iedereen !
Ik zoek iemand die een keer een gezellig middagje mij de basistechnieken van het haken/breien wil leren ! Ik weet dat je veel boekjes en info op internet hebt maar hier word ik helaas niet echt wijs van, zou het erg leuk vinden als iemand het ziet zitten om eens een middagje gezellig met mij aan de slag te gaan. Uiteraard neem ik dan een mooie bos bloemen + een lekker taartje voor je mee haha. Graag in de omgeving drenthe/ overijssel. Groetjes
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je al gekeken of er misschien een brei cafe bij jou in de buurt is van de SnB ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK geef zo rond mei/juni een hobbydoosdag bij mij thuis en dan doen we net wat jij vraagt, naast snoepen en babbelen. Jij en je taart zijn dan ook van harte welkom. Bloemen en planten leven in mijn huis niet lang, ik heb een kat die ze veel lekkerder vindt dan het gras in de tuin.
Ik heb al tunisch haken en stokhaken aan anderen geleerd. Anderen hebben onze vriendinnen geleerd continentaal te breien. Vraag me niet wat dat is, ik houd mijn naalden verkeerd vast en ik sla verkeerd om, maar gek genoeg hangt er toch altijd een breisel aan mijn naald. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het klinkt gezellig maar het is voor mij te ver weg.
|
|
abmis
Newbie Lid sinds: 09 December 2014 Locatie: drenthe Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey, super bedankt zeg ! dat is een hulpvolle site bomvol informatie zag ik net in een oogopslag al ! Zal zo meteen eens even rondneuzen of er inderdaad in de buurt zo'n breicafe is, zou ideaal zijn zeg :) |
|
abmis
Post Options
Thanks(0)
|
Hihi dat klinkt super gezellig ! waar woont jou huis ? hah Zoek ondertussen nog wel even verder, als ik iets in mn hoofd heb dan komt het er niet meer uit haha en mei/juni duurt nog eventjes, zolang kan ik me niet inhouden ben ik bang
|
|
abmis
Post Options
Thanks(0)
|
haha dankjewel! Dat is jammer, maar toch lief dat het je leuk zou lijken hah
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens op www.samenbreien.nl.
Misschien is dat wat |
|
abmis
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, heel erg bedankt ! weer zo'n leuke informatieve website hihi
Ik ga eens lekker rondneuzen en zal het natuurlijk melden wanneer ik iets heb gevonden :) |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als ik invitaties voor de hobbydoosdag ga rondstrooien, geef ik mijn adres in PMmetjes. Maar dat duurt nog even. Meestal zijn er wel mensen, die een bijrijder willen meenemen. En anders word je op het station opgehaald.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |