gezocht resten brei en haakwol |
Reageer ![]() |
Autheur | |
dikkiedik ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Status: Offline Points: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Februari 2013 om 16:41 |
Beste brei en haaksters,
Ik brei en haak dekentjes voor een kinderhuis in Roemenie, het is daar s,winters erg koud en ook deze kinderen willen graag in warme bedjes slapen. Ik zou jullie willen vragen of jullie nog resten breiwol of katoen hebben, zodat ik weer verder kan met haken en breien. Naast mijn werk als vrijwilliger in een Hospice brei en haak in mijn overige vrije tijd. Ik ben bereid de verzendkosten te betalen. Hartelijke groeten, Reina |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kun je dan niet beter ipv dat je de verzendkosten betaalt, bolletjes wol halen bij de zeeman van 1 euro?
|
|
![]() |
|
Mirj@m ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Hallo Reine,
Ik wil je wel helpen, de verzendkosten zijn dan voor mij. Als je mij via pm je gegevens wil geven,komt er wol jouw kant op. Groetjes Mirjam
|
|
Groetjes Mirj@m
|
|
![]() |
|
dikkiedik ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Status: Offline Points: 11 |
Heel fijn, maar ik ben een beetje een digibeet, wat bedoel je met pm.
Groetjes Reina
|
|
![]() |
|
pleun ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Waar woon je? Dan kan ik het misschien brengen.
|
|
Groetjes Pleun
|
|
![]() |
|
Hallo Pleun,
Dat je dat allemaal wilt doen, ik vind het geweldig, maar ik woon in het oosten van het land , in Rijssen. Je mag het best brengen, maar ik ben ook bereid de portokosten te betalen. Laat het maar horen. Groetjes Reina
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
pm = private messenge, dus een privéberichtje. Je kunt dat versturen door iemands naam aan te klikken, dan krijg je haar profiel te zien en daar zie je dan Send private messenge.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |