Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: Royal wol zeeman legergroen/olijfgroen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnnemiekeK View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht: Royal wol zeeman legergroen/olijfgroen
    Posted: 04 April 2013 om 11:40
Hallo,
Is er misschien iemand die in zijn voorraad nog (minstens) een bol Royal wol heeft in de kleur legergroen/olijfgroen.
Ik ben aan een projectje begonnen en kom helaas te kort.
De wol is helaas niet meer te koop.
Heeft iemand misschien nog een verdwaalde bol liggen?
Groeten,
Annemieke

Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 11:52
Heb je een kleurnummer en verfbad?
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 11:59
Nee sorry wikkel uiteraard zoek en het kleurbad maakt me eerlijk gezegd niet zo uit aangezien de kleur hier en daar terug komt. Op de zeeman site kwam ik nog wel een code tegen van de wol 57-2203.
Ben nog even aan het uitzoeken hoe ik een foto moet toevoegen dan krijg je misschien een idee van de kleur.
Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 12:33
Nee helaas. Ik dacht je bedoelde de gemeleerde wol. Sorry
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 12:36
@corneliaz ik heb nog een paar wikkels gevonden met kleurnummer: 30, 41 en 87 maar ik heb dus geen idee of 'mijn legergroene kleur' daar dus tussen zit. Pfff normaal heel geordend maar had nooit gedacht met deze wol aan de slag te gaan...
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 12:38
Jammer Corneliaz hopelijk is er nog iemand anders die me op weg kan helpen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 13:10
De Wibra in Apeldoorn Centrum heeft twee boxen vol legergroene Saskia. Ik had het juist willen melden in de Koffiecorner. Hoewel het 3 graden is, is het leuk winkelen in Apeldoorn, de Zeeman ligt pal naast de Wibra, maar heeft geen groen. Ertegenover een leuke speelgoedwinkel en een Frietloket. Een straat verder Action, Aldi en Kruidvat. Verderop in de Hoofdstraat een Voordeelboekhandel met hobbykelder en in die buurt ook een Euroland met grote hobbyafdeling. Naast de Euroland een ijssalon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 13:22
@Magtelt bedankt voor de tip. Helaas is de kleur van de Wibra een stuk lichter van kleur en dat vind ik dan minder mooi in het geheel. Een oplossing is eventueel nog om alles uit te halen en dan opnieuw te beginnen met de Wibra groen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 13:27
Voor strepen kan hij, ik vond het te saai voor een hele trui. Ik heb een bol meegenomen voor een poppensoldatenpakje. En ik weet niet waar je woont, maar Apeldoorn is echt leuk, hoor, ik had de Oranjerie nog vergeten te vermelden. Ziezo, nu heb ik mijn woonplaats weer eens gepromoot. En vergeet ik bijna de Julianatoren, Apenheul, stoomtrein en Beekbergse wolhal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 18:41
wil je een foto sturen   ik nog wel zoiets
oant Sjen
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 21:24
Hoi Annemieke

Ik heb nog een bol onaangebroken liggen, en 2 waar het wikkel vanaf is,maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan verder. er staat kleur nr 57 op en het is vrij licht leger groen.
Ik heb de bollen al een paar jaar liggen en de kleur nooit meer gezien daarna.
ik heb ook een wat donkerder legergroene die heb ik vorig jaar gekocht.
Als je er wat van over wil nemen laat je het maar weten.

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnemiekeK Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 09:12
Super bedankt voor je reactie Willemien.
Ik denk dat het gelukt is maar mocht dat nou niet zo zijn, dan zou ik graag alsnog nog van je aanbod gebruik willen maken :-)
Ik laat je zsm meer weten!
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 20:16
fijn dat het misschien gelukt is!
Ik hou nog wel even in de gaten of je de wol die ik nog heb liggen toch nog nodig hebt.
Het loopt niet weg hoor Wink
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 20:42
Annemieke, ik heb een onaangebroken bol wol liggen van nummer 57 - 2203.
Mocht je die willen hebben dan hoor ik het wel.
Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns