Gezocht: Royal wol zeeman legergroen/olijfgroen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
AnnemiekeK ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 April 2013 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 April 2013 om 11:40 |
Hallo,
Is er misschien iemand die in zijn voorraad nog (minstens) een bol Royal wol heeft in de kleur legergroen/olijfgroen. Ik ben aan een projectje begonnen en kom helaas te kort. De wol is helaas niet meer te koop. Heeft iemand misschien nog een verdwaalde bol liggen? Groeten, Annemieke ![]() |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je een kleurnummer en verfbad?
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
AnnemiekeK ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 April 2013 Status: Offline Points: 7 |
Nee sorry wikkel uiteraard zoek en het kleurbad maakt me eerlijk gezegd niet zo uit aangezien de kleur hier en daar terug komt. Op de zeeman site kwam ik nog wel een code tegen van de wol 57-2203.
Ben nog even aan het uitzoeken hoe ik een foto moet toevoegen dan krijg je misschien een idee van de kleur. |
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Nee helaas. Ik dacht je bedoelde de gemeleerde wol. Sorry
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
@corneliaz ik heb nog een paar wikkels gevonden met kleurnummer: 30, 41 en 87 maar ik heb dus geen idee of 'mijn legergroene kleur' daar dus tussen zit. Pfff normaal heel geordend
![]() |
|
![]() |
|
Jammer Corneliaz hopelijk is er nog iemand anders die me op weg kan helpen
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De Wibra in Apeldoorn Centrum heeft twee boxen vol legergroene Saskia. Ik had het juist willen melden in de Koffiecorner. Hoewel het 3 graden is, is het leuk winkelen in Apeldoorn, de Zeeman ligt pal naast de Wibra, maar heeft geen groen. Ertegenover een leuke speelgoedwinkel en een Frietloket. Een straat verder Action, Aldi en Kruidvat. Verderop in de Hoofdstraat een Voordeelboekhandel met hobbykelder en in die buurt ook een Euroland met grote hobbyafdeling. Naast de Euroland een ijssalon.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
@Magtelt bedankt voor de tip. Helaas is de kleur van de Wibra een stuk lichter van kleur en dat vind ik dan minder mooi in het geheel. Een oplossing is eventueel nog om alles uit te halen en dan opnieuw te beginnen met de Wibra groen...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Voor strepen kan hij, ik vond het te saai voor een hele trui. Ik heb een bol meegenomen voor een poppensoldatenpakje. En ik weet niet waar je woont, maar Apeldoorn is echt leuk, hoor, ik had de Oranjerie nog vergeten te vermelden. Ziezo, nu heb ik mijn woonplaats weer eens gepromoot. En vergeet ik bijna de Julianatoren, Apenheul, stoomtrein en Beekbergse wolhal.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
wil je een foto sturen ik nog wel zoiets
|
|
![]() |
|
Willemien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
Hoi Annemieke
Ik heb nog een bol onaangebroken liggen, en 2 waar het wikkel vanaf is,maar ik heb er nooit echt wat mee gedaan verder. er staat kleur nr 57 op en het is vrij licht leger groen. Ik heb de bollen al een paar jaar liggen en de kleur nooit meer gezien daarna. ik heb ook een wat donkerder legergroene die heb ik vorig jaar gekocht. Als je er wat van over wil nemen laat je het maar weten. |
|
![]() |
|
Super bedankt voor je reactie Willemien.
Ik denk dat het gelukt is maar mocht dat nou niet zo zijn, dan zou ik graag alsnog nog van je aanbod gebruik willen maken :-) Ik laat je zsm meer weten! |
|
![]() |
|
Willemien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
fijn dat het misschien gelukt is!
Ik hou nog wel even in de gaten of je de wol die ik nog heb liggen toch nog nodig hebt. Het loopt niet weg hoor
![]() |
|
![]() |
|
Jolly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Annemieke, ik heb een onaangebroken bol wol liggen van nummer 57 - 2203.
Mocht je die willen hebben dan hoor ik het wel.
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |