Gezocht: Slipover |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Juni 2013 om 14:07 |
Ik ben op zoek naar ik denk een pullover.
Zeg maar een trui met V-hals zonder mouwen. Daar ik de juiste naam er niet voor weet, is het me nog niet gelukt een patroon te vinden (op oa garnstudio). Heeft iemand een idee, hoe dit heet en waar ik er een patroon voor kan vinden? Ik dacht lekker warm aan rug en nek en dan zo hopelijk minder pijn, terwijl ik dan toch lekker buiten kan zitten. ![]() (Heb nu al 2 dagen na buiten zitten, pijn. ![]() Andere ideeen zijn ook welkom ! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slipover ???? Spencer ???
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Er staan er inderdaad op drops design
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Bedankt Mutti !
Ik was in een breiboek aan het zoeken en zie idd dat ze dit een slipover noemen. ![]() Ga ik nog eens een zoek opdracht doen op garnstudio. |
|
![]() |
|
tinnt1960 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2013 Locatie: Heverlee Status: Offline Points: 8 |
Wij noemen dat een spencer trui. Google eens met deze benaming. Groetjes.
|
|
![]() |
|
Dank jet Tinnt1960, dan komt er idd nog meer boven water. ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |