Gezocht: Super Soft Oranje van Zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Inge16 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Mei 2011 om 19:32 |
|
Ik ben momenteel bezig met een groot granny stripe deken te maken.
Nu dacht ik genoeg wol te hebben, blijkbaar niet. Ik heb van elke kleur een 2de bolletje kunnen kopen, behalve van oranje! Ik vind dit echt nergens meer. Ik ben al naar 7 winkels van Zeeman in het Antwerpse geweest en ik vind het nergens. Is er iemand die dit nog heeft en het kan missen, ik zou het graag van je willen overnemen! |
||
![]() |
||
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bij de Zeeman in het dorp hebben ze het niet. Als ik in de stad kom wil ik wel even voor je kijken. Helaas heb ik het thuis niet liggen...
|
||
![]() |
||
Yara ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
|
heb je een kleurnummer is makkelijker zoeken Yara |
||
![]() |
||
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
|
moet zo naar het winkelcentrum en kijk dan wel even voor je!
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
|
Als je een kleurnummer hebt wil ik wel even voor je gaan zoeken.
|
||
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
||
![]() |
||
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
|
@Inge16....zag eigenlijk net pas dat je kompleet nieuw bent op dit forum, je hebt jezelf,denk ik, nog niet voorgesteld of niks?!? Dat vinden we sowieso allemaal wel erg prettig.... Willen elkaar allemaal erg graag helpen maar kijken wel vaak even de "kat uit de boom"... |
||
![]() |
||
![]() |
||
Inge16 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4 |
|
Dank je iedereen, ik heb ondertussen iemand gevonden die me de bolletjes gaat toesturen!
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Ik was toevallig vandaag bij Zeeman en kwam toevallig langs de wol, maar oranje was er niet bij. Ik zocht het ook voor mezelf, dus ik weet het zeker.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Zeeman wist mij te vertellen dat niet populaire kleuren eruit gaan en worden vervangen door andere kleuren!
Ik vrees er dus een beetje voor! |
||
![]() |
||
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
|
gelukkig, want toen ik vanmiddag even aan het zoeken was tussen mijn wol op zolder, zag ik dat er niet zoveel meer over was van mijn twee bolletjes |
||
![]() |
||
|
Toch bedankt voor de moeite! |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |