Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: Super Soft Oranje van Zeeman

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Inge16 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Inge16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht: Super Soft Oranje van Zeeman
    Posted: 04 Mei 2011 om 19:32
Ik ben momenteel bezig met een groot granny stripe deken te maken.
Nu dacht ik genoeg wol te hebben, blijkbaar niet.
Ik heb van elke kleur een 2de bolletje kunnen kopen, behalve van oranje!
Ik vind dit echt nergens meer.
Ik ben al naar 7 winkels van Zeeman in het Antwerpse geweest en ik vind het nergens.

Is er iemand die dit nog heeft en het kan missen, ik zou het graag van je willen overnemen!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 19:50
Bij de Zeeman in het dorp hebben ze het niet. Als ik in de stad kom wil ik wel even voor je kijken. Helaas heb ik het thuis niet liggen...
Back to Top
Yara View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yara Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 21:47

heb je een kleurnummer is makkelijker zoeken

Yara

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 11:17
moet zo naar het winkelcentrum en kijk dan wel even voor je!
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 11:54
Als je een kleurnummer hebt wil ik wel even voor je gaan zoeken.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 12:12

@Inge16....zag eigenlijk net pas dat je kompleet nieuw bent op dit forum, je hebt jezelf,denk ik, nog niet voorgesteld of niks?!? Dat vinden we sowieso allemaal wel erg prettig....

Willen elkaar allemaal erg graag helpen maar kijken wel vaak even de "kat uit de boom"...

Back to Top
Inge16 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Inge16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 13:42
Dank je iedereen, ik heb ondertussen iemand gevonden die me de bolletjes gaat toesturen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 19:17
Ik was toevallig vandaag bij Zeeman en kwam toevallig langs de wol, maar oranje was er niet bij. Ik zocht het ook voor mezelf, dus ik weet het zeker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Inge16 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Inge16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 19:23
Zeeman wist mij te vertellen dat niet populaire kleuren eruit gaan en worden vervangen door andere kleuren!
Ik vrees er dus een beetje voor!

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 20:35

Originally posted by Inge16 Inge16 wrote:

Dank je iedereen, ik heb ondertussen iemand gevonden die me de bolletjes gaat toesturen!

gelukkig, want toen ik vanmiddag even aan het zoeken was tussen mijn wol op zolder, zag ik dat er niet zoveel meer over was van mijn twee bolletjes

Back to Top
Inge16 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Inge16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2011 om 20:45
Originally posted by marlene marlene wrote:

Originally posted by Inge16 Inge16 wrote:

gelukkig, want toen ik vanmiddag even aan het zoeken was tussen mijn wol op zolder, zag ik dat er niet zoveel meer over was van mijn twee bolletjes

Toch bedankt voor de moeite!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns