Gezocht |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb er geen handleiding bij, dus of je er ook tijd mee kan máken weet ik niet. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machinaal gemaakte tijd, hmmm. Ik dacht eigenlijk: er zijn geitenbreiers, waarom geen tijdbreiers? Lekker zachte wollige tijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, over tijd gesproken... Al diverse keren gebeurd: 's avonds wekkerradio ingesteld, begint hij de volgende ochtend halverwege het nieuws, in plaats van dat ik het complete nieuwsbericht hoor... Wekker een paar minuten verzet, gaat het even goed, en dan... wéér hetzelfde probleem. Las ik dus vandaag op de site van Omroep Gld. dat het Europese stroomnet op 50 Hz loopt en dat er een paar landen minder capaciteit leveren; hierdoor wordt die 50 Hz niet gehaald en zijn klokjes van slag. Haha, als ze het dan tóch zo doen, laten ze me dan maar elke dag een uurtje erbij geven! :)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou inderdaad, bij mij het koffiezetapparaat en dat zie ik omdat hij naast zo'n atoomklok staat en dan denk ik - ik heb jou gister toch
ook al gelijk gezet . . .
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |