|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() Posted: 20 Juni 2010 om 22:46 |
Ik zou graag een appelschijfje voor een broche willen haken, maar het patroontje is niet zo duidelijk. Heeft 1 van jullie er misschien een grotere afbeelding van? |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ik heb geprobeerd om in een ander bestand dit plaatje te vergroten maar daar werd het helaas niet duidelijker van
![]() |
|
![]() |
|
caelum ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1139 |
![]() |
uit welk boekje is dat?
|
|
[ I've had such a curious dream, said Alice ]
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Ik probeer het op te zoeken Caelum. Volgens mij heb ik het kortgeleden opgeslagen toen ik in de Picasa albums aan het snuffelen was en het downloaden naar Picasa niet lukte. Toen heb ik een paar losse blz opgeslagen, iets wat ik nooit doe maar zal je net zien.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Helaas, dat gaat niet lukken. Ik heb het wel teruggevonden op Picasa, in een album van hhlele3109, maar daarin staan allemaal losse dingen verzameld en dus niet een compleet boekje. Ik heb zelf deze al gevonden: http://www.crochetmemories.com/archive/misc5.html Misschien als ik die opzet met heel lichtgroen en dan een laatste randje met vasten in het rood, dat ik dan al een heel end ben. Ik zoek nog even verder. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kwam net wel dit tegen, een apple pouch uit Knit Room van Tomoko Fujita, uit het album van aleyarrito: Gelukkig zijn deze afbeeldingen wel groter. Alleen.... is dit nou het hele patroon, die ene pagina? Of moet ik ook kijken naar het patroon van de peer, op de 5 voorafgaande pagina's? Ik kom best een eind met Japanse schema's maar voor de rest laat m'n Japans wel wat te wensen over... Anders is het denk ik, kijkend naar de afbeelding, een kwestie van een cirkel haken en dan de laatste toer met stokjes in het midden dunner laten worden, door bvb van het laatste stokje over te gaan naar een half stokje, vaste, halve vaste, vaste, half stokje en dan weer naar de stokjes. Zou dat de vorm van een appelschijfje benaderen? |
|
![]() |
|
![]() |
Aha, gevonden! In een ander album ontdekte ik dat er nog een pagina moest zijn: ![]() Nu moet het wel gaan lukken!
|
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/foods.php misschien staat hier iets voor je tussen |
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je wel Breidje voor het meedenken. Maar ik ga denk ik eerst een poging wagen met het Japanse schema van Tomoko Fujita.
|
|
![]() |
|
![]() |
Dit is het resultaat van het patroon van Tomoko Fujita: Ik heb wel veel minder toeren gebruikt omdat ik een klein schijfje wilde, en ik heb ook het blaadje gehalveerd. Maar de broche werd enthousiast ontvangen en daar ging het om. |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
is leuk geworden
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
![]() |
is als om in te bijten, mooi gemaakt
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() |
Die is echt net echt. Goed gelukt hoor!
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Goed gelukt hoor. Ziet eruit om in te bijten
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Een lekker fris appeltje
![]() |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
nog iets voor je gevonden;
http://www.lionbrand.com/patterns/90564AD.html?noImages=0 lukt me niet meer om er een hyperlink van te maken, zoals het me eerst altijd wel lukte door na plakken 'enter' te klikken. Ook met de hyperlink pijl hierboven lukt het me niet meer. Iemand goede tips? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |