Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gijs is ziekjes

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gijs is ziekjes
    Posted: 31 Augustus 2012 om 01:10
Ik weet het is een hobbydozenforum, maar ach je kunt in de koffiecorner wel vertellen wat je bezig houdt toch?

Nou we zijn vanavond met Gijs ons kitten naar de dierenarts gegaan want hij liep mank, wilde niet eten en drinken en had 40.1 graden koorts! Het is tenslotte een kitten van 14 weken en twee dagen terug geënt en dat is dus het probleem. Hij heeft een gewrichtsontsteking als gevolg van de enting, zoooo sneu joh. De dierenarts zei dat hij binnen een half uurtje wel weer ging drinken en de rit naar huis was een half uurtje en zodra hij binnen was ging hij eten LOL Ik was enorm blij want de dood van Sjoerd van 2 maanden terug (darmkanker) zit nog aardig in mijn geheugen gegrift, tenslotte was Sjoerd (broer van Co) ook net 3 jaar geworden. Het was natuurlijk allemaal weer buiten het normale spreekuur, de dierenarts moest van huis af komen, maar ik neem geen risico met mijn kleine lieve ventje  Heart

Wel ziekies van de hoge koorts

Maar zijn grote vriend Co staat hem bij

Toch een beetje liggend spelen

Kusje Heart

Het lijkt wel of Gijs hiermee wil zeggen "kijk dit is mijn grote vriend" Wink

Zo verschrikkelijk lief samen

Ga maar lekker slapen Gijs, des te eerder ben je weer beter....
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 01:14
.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 02:32
O wat een schattige foto's zoooooooooo lief.

Heel veel sterkte met de kleine boef.

Groetjes, Lidia
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 06:41
wat een mooii katje is grijsje hopelijk gaat het snel beter ziet er een beetje zielig uit mooi dat de zwart wit kat hem gezelschap houd ziet er zo lief uit
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 07:20
wat een leuke foto's zeg van het poezen2tal!!
En hopelijk gaat het gauw bete met hem want een ziek dier is toch ook maar niks!!

Veel beterschap met Gijs!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 09:18
Ach wat een mooie poezen! Wij hebben er geen maar mijn zoontje wil maar al te graag. Als ik dit zie dan lijkt het me toch ook wel heel leuk. Wie weet.............. In ieder geval hoop ik dat Gijs snel weer opknapt!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 10:00
Hopelijk is hij snel weer beter, wat een mooie poezen!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 10:05
hoi,
de kleine rakker hangt vast alweer in de gordijnen!
wat een droppies,als mn allergiese zoon t huis verlaat,
neem ik er 1 mee uit t asiel, waar ik me nu moet/mag uileven.
groetjes marian
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 11:05
Het gaat inderdaad weer beter met Gijs, nu maar hopen dat het zo blijft want de Metacam die is toegediend werkt 24 uur.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 12:14
.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 13:10
Je ziet dat mensdom wel bestaat he,kijk hoe die dieren voor elkaar zorgen en dat terwijl mensen zo hard kunnen zijn voor mekaar.
Echt een opkikkertje al is het natuurlijk heel jammer dat het kleintje zo ziek is.
Groetjes en dank om de foto's te delen
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 14:52
Wat een lieve fotoserie.
zo sneu en zieke kat. Beterschap ermee!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:01
Gelukkig dat het weer beter gaat met hem. 

En oohhhhhhhhh wat zijn ze schattig samen zeg  ik vindt dit soort foto's zo ontroerend de vriendschap en liefde die er naar  elkaar  van af springt.

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:21
Wat een schatjes, hopelijk wordt Gijs snel weer de oude
Groet,

Yobsje
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 19:33
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Super! Thumbs Up

Maar de Metacam hebben ze ook in flesjes zodat je hem zelf, mocht het nodig zijn èn mogen hebben (i.v.m. de niertjes), dat door bijv. het voer of direct in z'n bekje kunt geven hoor. 
Ik weet het, ik heb hier metacam staan maar dat is voor de honden, dat is veels te sterk. Mocht het nodig zijn dan kan ik morgen in de kliniek een flesje halen, maar vooralsnog is het nu niet nodig zoals ik zie en ik hoop dat het zo blijft.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 20:15
fijn dat het met gijsje beter gaat, je zit toch behoorlijk in de piepzak als je beestjes wat mankeren.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 20:49
Fijn dat het beter gaat want het blijven je kindjes .Verwen gijsje maar lekker
Groetjes Helma
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 21:13
ik ben blij dat het weer wat beter met gijs gaat.
wat een geweldig mooi stel om verliefd op te worden
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 23:00
hopelijk is hij binnen een paar dagen de oude, goed onthouden welke inenting hij heeft gekregen want normaal zijn er verschillende merken en volgend jaar beter een andere gebruiken
Een dier dat ziek is, is erg moeilijk hé, ze kunnen niet zeggen wat ze hebben.
Toen er vorig jaar in mijn nestje pups ééntje ziek werd en ik deze toen om de 2 uur handmatig melk moest voeren en ze uiteindelijk het niet gehaald heeft voel je je zo machteloos
Laat maar weten wanneer dit jonge geweld het thuis terug voor het zeggen heeft

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 23:41
Ach arme Gijs. Zo klein en dan al ziek.
Ik hou de kittens hier ook in de gaten. Zijn 2 dagen geleden ook ingeënt.
Amy is bij de eerste inenting ook wat ziekjes geweest, maar was ook in combinatie met wennen/stress.

Hopelijk voelt hij zich gauw weer beter.
Hij wordt wel goed verzorgd door zijn grote vriend, lief!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.517 seconden.
Lang Yarns