Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

glad armsgat maken bij breien

 Reageer Reageer
Autheur
 Rating: Topic Rating: 1 Votes, Average 4.00  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: glad armsgat maken bij breien
    Posted: 19 Januari 2014 om 14:42
Misschien doen jullie het allang zo maar laatst kwam ik deze manier van afkanten tegen .

als voorbeeld aan weerszijde 1x 4 2x 3

Je begint aan de   goede kant van je werk en kant gewoon 4 steken af Je breit je pen uit Volgende pen av kant Je kant 4 steken af je breit je pen uit op 1 steek na .Werk keren 1 afh .Je hebt nu 2 ongebreide steken op je rechter pen staan overh.maken en gewoon je 3 st afkanten .Pen weer uitbreien tot op 1 steek na, keren afh en overhalen . Zo krijg je wat minder trapjes en wordt je armsgat vloeiender
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 18:02
Klopt Mutti. Zo heb ik het ook ooit gedaan en was het bij het armsgat waar ik nu mee bezig ben weer vergeten. Suf nietwaar? Maar ik haal het niet uit.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2014 om 18:06
zou het ook niet doen .

Mijn dochter vond die trapjes zo lelijk en vroeg of er geen andere methode was .In een oud boekje vond ik bovenstaande methode
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns