Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

glazenwasser of ruitenkuiser

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: glazenwasser of ruitenkuiser
    Posted: 22 Oktober 2014 om 14:40
Tot een paar jaar terug had ik een ruitenkuiser en ik betaalde iets van een 15 euro voor 2 ramen die bestaan uit drie stukken, 2 ramen uit 2 stukken, een klein wcraampje en een voordeur. Zou dat op een 10 jaar tijd heel hard zijn opgeslagen? Ik heb er geen flauw benul van. Maar 70 euro gaat dat toch zeker niet zijn denk ik ?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 14:52
O nee, 70 euro zou wel heel erg duur zijn.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 14:58
Nou, ik weet het zo net nog niet; het begint meestal al met voorrijkosten en dan nog de BTW. Je kunt zomaar aan de 70 euro komen!
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 15:12
Het ligt er denk ik een beetje aan of ze alleen voor jou huis komen of voor meerdere  huizen in de straat doen. In het tweede geval kan er natuurlijk geen sprake zijn van voorrijkosten.
Mijn ervaring leert wel dat er steeds minder glazenwassers hun diensten komen aanbieden.
Verder heb ik geen idee van de prijzen maar € 70,- lijkt me wel erg veel.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 17:44
Bij de speelgoewinkel heb je van die watergeweren, scheutje glansspoelmiddel bij het water en schieten maar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 20:49
Nee, hoor, Bep, zo duur is dat niet. Wij hebben elke 6 weken een glazenwasser. De ene keer doet hij alleen beneden en de andere keer alles. Voor alleen beneden rekent hij €7, voor alles €13. We hebben beneden 2 ramen met 3 stukken en een schuifpui (voordeur, wc-raam en schuurdeur+raam doet hij niet) en voor boven komen daar 3 ramen met 3 stukken bij + 2 enkele ramen). Vergeleken met jouw ruitenkuiser is hij dus wat goedkoper. Hij heeft wel een heel stel klanten in de buurt. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 20:54
die gaat waarschijnlijk niet voor die prijs naar hier komen om de ramen te doen.

En zoals JokeP al zei, vroeger zag je hier wel meerdere ruitenwassers maar nu dus ook niet meer.

Och het regenseizoen is begonnen, gewoon tussen twee buien door efkes met een raamwisserke erover se en 15 euro in mijne zak steken, om tussen de andere buien door naar de kringwinkel te fietsen om te zien of ik ze daar kwijt raak.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2014 om 21:54
Bij ons doet hij totaal 8 "raamdelen" en betalen 10 euro per keer, hij komt 1x per maand
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns