goed nieuws (denk ik toch) |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Augustus 2019 om 23:57 |
Een paar weken geleden was ik bij een kennis van ons. Hij was net verhuisd en vroeg om eens langs te komen. (woonde vroeger ongeveer 29 kilometer van hier)
Nu woont hij ook hier in de gemeente. Ik zag daar bij hem in de berg multiplexplaten en massieve houten planken liggen. Hij vroeg of ik daar iets kon mee doen. Ik zei geweldig, ja, daar ligt wel wat tussen wat ik zou kunnen gebruiken, wil ik ben mijn hout-atelierke wat aan het veranderen. Kastjes bijmaken en een nieuwe werkbank maken. Ik moest dan de maten opgeven van de platen voor de kastjes en de werkbank. Een buurman die een heuse altenbergzaagmachine heeft, die zou dan de platen voor mij op maat zagen. De kennis zal die dan met zijn aanhangwagen brengen. Hout moet metdertijd toch naar het containerpark verhuizen. (wegens toekomend plaatsgebrek). Straks (vrijdag 30 08 2019) komt over alles nog eens te overlopen. Dus ...
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da's mooi voor u
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is zeker leuk klusnieuws. Van mooie massieve planken kan je zoveel maken.
Succes! |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Suxes met het klussen
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm doe mij ook zo'n kennis |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Lao-tse, Ja, dat is waar. @ Kamilla en pareltje ; Dank u Nu nog afwachten wat het gaat worden. De plannen zijn overlopen en van zodra die kan, komt het hout naar mij toe. Dus nog eventjes afwachten. Hoop doet leven zullen we maar denken eh?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, ik heb mijn oog op wat pallets/hout laten vallen op een bouwplaats - zaterdag even kijken wat we mogen hebben.
De composthoop moet op de schop
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je je ogen de kost geeft ligt er genoeg bruikbaars langs de weg .
Laatst stond er nog een doos met anti worteldoek ,gratis mee te nemen . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |