goede doelen patronene |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Dorotheetje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 Augustus 2014 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Augustus 2014 om 19:49 |
hallo,
Sinds kort heb ik het haken ontdekt. Maar ik vind er niets aan om het zelf te houden. Daarom haak ik nu voor Berendekens en voor de groep Haken voor Kinderen van de voedselbank. Ik zoek hiervoor gratis patronen van granny's en van leuke jongensdingen, zoals sleutelhangers. Wie kan mij daaraan helpen? groetjes Dorotheetje
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welkom Dorotheetje,
Hier ben je aan het goede adres. Ik ben er bijna zeker van dat er tussen de links wel iets tussen staat over granny's. Ik zou zeggen, zet u een middag voor de pc om de linken en de patronen te doorzoeken, want het zijn er zoveel, dat je meer dan 2 minuten nodig hebt daarvoor. |
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Leuk Dorotheetje
Ik haak ook voor Berendekens die andere groep ken ik niet maar als je googlet op granny square haken dan vind je heel wat |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Welkom Dorotheetje, er is hier zat - misschien wel te veel. Grut maar rond op het forum en dan vind je vast leuke dingen.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
En anders is de bieb een bron van informatie. Je hoeft geen lezerkaart te hebben om er binnen te stappen en in de kasten te zoeken. In de hobbyhandig stond laatst een gehaakte auto of zoiets.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Welkom ,er is hier zeker genoeg.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |