Goede morgen/middag/avond |
Reageer | Pagina <1234 117> |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan wens ik jou ook van harte een goeie dag toe.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
lekker Bakkie
|
|
oant Sjen
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laat ik dat nu net ingeschonken hebben en als ik hier nog lang blijf hangen is het koud .
Fijne ( hier zonnige ) dag allemaal |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemorgen!!! (kan nog, ik plaatst he vóór twaalf uur.
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ik ga doen vandaag??? Zelfde als gisteren. |
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ik zie het al hondenweer
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb fruit gesneden en dat wordt nu sap, heb nu pauze - hè lekker kopjen koffie en de doos. En goeiemorgen roepen kan nog. |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt lekker LW, fruit van eigen boom/struik?
En wat ga je dan doen met het sap? |
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier schijnt een waterig zonnetje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad. nu op 15.42 uur valt er een zonnestraal de kamer in.
Daarnet bonen geplukt voor vanavond. Rennend met een volle vergiet tijdens een plotselinge hevige bui kon ik nog net de achterdeur bereiken. Toch een goeie middag gehad: lekker gelezen!
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Na vanmorgen drijfnat geworden te zijn bij het uitlaten van de hond ,dacht ik vanmiddag het ziet er redelijk uit ,maar een rondje van een uur doen .
Halverwege ja hoor een grijze wolk moest zijn vrachtje kwijt . Onder een soort paraplu boom even staan schuilen . Kom ik thuis zegt mijn man : "jij had het het hele eind droog" . Was er thuis geen drup gevallen . Gelukkig was er koffie |
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
goeiemaorgen
weet niet hoe ik oplaatjes moet plaatsen maar tis oprecht ik zit met tas bepakt met vogeltjes en haakspullen voor de dagverzorging, geen idee hoe laat ik opgehaald wordt dus dit kon wel even tussen door de katjes zijn al lekker verwend |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Het plaatsen van een plaatje is mij ook nog nooit gelukt, hoor.
Vandaag wordt er een afspraak gemaakt bij de kringloper om allerlei spullen op te laten halen waar anderen hun voordeel weer mee kunnen doen. Het weer nodigt echt uit een binnenklus aan te pakken... keus genoeg hier. Een werkzame ochtend gewenst met jouw haakwerk.
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Hoop dat je een fijna handwerkdag zal Hebben Thian. Kamilla aan der zomeropruim omdat het herfstweer is. En ik? Ik ga doen wat mijn hand vind om te doen. Pittige Komkommers inmaken, bijvoorbeeld. |
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag proberen weer te fietsen. |
|
|
Reageer | Pagina <1234 117> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |