Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2223242526 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2021 om 21:14
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

ik vind dat je, buiten de oude wijven praat best voorzichtig mag zijn met wat je in je lijf stopt. je kunt het er ten slotte niet meer uithalen.
ik hoor veel jonge(re) vrouwen die zich om die reden niet willen laten vaccineren. die zeggen wie weet wat er over tien jaar aan het licht komt over die zooi en dan zit ik met de gebakken peren. en gelijk hebben ze, dat heeft de geschiedenis wel bewezen.

goede morgen Smile
straks lopen we naar de tuin en kijken welk klusje ik daar kan doen maar in mijn hoofd ben ik met de hoed van de paddenstoel bezig LOL
de steel is klaar, (zo hoog dat het precies nog in de oven kan) of tenminste hij staat er. wil hem wel nog mooi afwerken. en de hoed, ik wil zo'n beetje 'puntmutsje' zo'n hoedje wat er los op lijkt te hangen. die vind ik heel leuk.....het zal wel goed komen. en dat soort gedachten kun je beter je hoofd mee vullen dat met alle rotzooi van de wereld.

fijne dag allemaal. doe wat je fijn vindt om te doen en laat de wereld de wereld Clown
Geef je helemaal gelijk. Je weet inderdaad nog niks over langer termijn van bijwerkingen. Ook dit is wat mij tegenhoudt. Ben thuis ook mantelzorger voor twee personen en moet er niet aan denken wat er voor bijwerkingen kunnen komen. En ik hoor dit veel om mij heen. 
 Was de hoed van de paddenstoel nog gelukt ? Tongue
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 08:59
goede morgen Smile
ik was begonnen met de steel afwerken en de 'muts' die onder de hoed komt maar toen belde mijn dochter. dat doet ze niet veel maar met haar zoontje ziek zat ze natuurlijk ook verplicht in huis en haar vriend was er niet dus ze vloog, denk ik, ook bijna tegen de muren op.
hoe dan ook, ik heb er 'n kop thee bij gepakt en heb de muts afgedekt....tot de volgende keer

vandaag wil ik eerst wat patronen overnemen voor kinderkleren m'n dochter wil een vest voor het jongetje en korte broeken en jurkjes voor het meisje....zoiets.
voor vesten heb ik iets heel leuks bedacht. ik heb alleen nog boordstof nodig en wat restjes tricot en borduurgaren en dan ga ik los LOL

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 10:01
Goede morgen iedereen met mij gaat het terug beter,zat in een dipje ,ik had de fiets klaarstaan want de zon schijnt volop ...platte band ,de eerste keer dat ik moet bellen naar VAB,ze komen zo snel mogelijk maar ik denk dat het wel wat gaat duren want er is fille aan de werken op auto strade ,ik ben aan t breien want hier is het een rage van debadeur   breien en dat is niet moeilijk ,maar de jeugd besteld maar ..😛👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2021 om 11:30
Fijn dat je je wat beter voelt .
Ik weet niet wat VAB is,maar ik denk iemand die je band gaat repareren .


Het is toch leuk dat de jeugd je ergens voor nodig hefft .Als je maar in de gaten houdt dat je ook even stop kunt zeggen .

Geniet van de zon .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2021 om 09:02
goede morgen Smile
blij dat je uit je dipje bent Pareltje Thumbs Up

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2021 om 09:13
Goede morgen, ik zie een zonnetje en er staan oranje tompoezen in de koelkast.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2021 om 09:20
De zon doet zijn best ,over die tompoezen moet ik nog nadenken
Er staat nog abrikozenvlaai in de koelkast ,is ook oranje .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2021 om 09:24
Ja net als pompoen en wortelen. Ik heb ze gisteren gekocht, ik doe principieel geen boodschappen op dagen, waarop in mijn jeugd winkelsluiting was. Hoewel er op die dagen tieners werken, die graag een centje bijverdienen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 08:55
goede morgen Smile

bij mij is het vanwege de nachttemperaturen een dag verlaat; vandaag gaan de oranje afrikaantjes de grond in, hoeraaa!

fijne dag allemaal! geniet van het vrij winkelen of op een terrasje neerstrijken of blijf lekker tot heel laat buiten als je daar behoefte aan hebt!
wij gaan gewoon heerlijk naar de tuin Smile

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 13:09
Hier staan ook de stoelen buiten en de kussens erin .

Mijn man heeft " onverwacht " een vrije dag genomen .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2021 om 17:20
zo! dies lui zeg! Wink

bij mij zat een hoop tegen met de fiets en later met een pakket maar nu ben ik thuis, doodmoe maar alles is binnen, de fiets vergeet ik even en ik drink raapsteeltjes soep.....in de zon gegroeid en met liefde gekookt, dat proef je Smile

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 09:33
goede morgen Smile
 heerlijk regen! al denkt mijn hondje daar anders over. naar de fysio vandaag en verder blijven we lekker zoveel mogelijk thuis; patronen natekenen en voorbereiden voor kinderkleertjes en ik zal in de namiddag/avond heus wel een stukkie klei pakken Wink

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 09:49
Goede morgen ,dinsdag mijn eerste vaccinatie gehad ,niets aan de hand tot ik s nachts wakker werd en lag te beven van de koorts ik raakte amper uit bed voor medicatie ,gans de dag koorts gehad de dokter zei ,rusten ,veel drinken en medicatie tegen koorts,nu is het veel beter nog beetje slap,als ik dan denk aan de mensen in kliniek die zo ziek zijn is dit niets vergeleken met het virus ,dus we blijven positief moet pas binnen 3 maanden terug ,nu maar hopen dat het effectief werkt,
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 10:13
sterkte Pareltje Heart
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 11:59
Ik voel met je mee, en ik herken de symptomen .

Het gaat over ,maar dat slap blijft nog wel even .
Mijn buurvrouw had een verhaal van iemand die helemaal onder de jeukende bulten was komen te zitten ,hele plakken .
Geen enkel middel hielp ,hij mocht de 2e prik niet hebben van de arts

Gek he ,dat ieder zo verschillend reageert .

Sterkte en doe nog maar even rustig aan .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 14:08
Mijn dochter reageert ook anders op medicatie zij heeft eens slaap medicatie gehad en zij werd daar hipper actief van ,nu moet zij het zeker melden want het kan gevaarlijk zijn .
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2021 om 15:21
Ik zou het doen ,misschien beter eerst bij een arts .

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 15:26
Het Pfizer vaccin heeft ook bijwerkingen. Bij een enkeling gelukkig.
Jonge mannen kregen een hartspier ontsteking na vaccinatie. De meeste zijn wel weer genezen.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 15:28
Hoe snel konden jullie voor een prik komen na het maken van de afspraak?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 18:05
goede avond Smile
we waren naar Amsterdam. mijn dochter plantjes uit mijn tuin en voorgekweekte groenten, die oude mannen verzorgd en geplaagd. lekker even gelachen en gekeken en geluisterd en nu weer thuis, gekookt en gegeten en moe. zin om zomaar 'n potje te huilen dus ik ga wat chocolademelk voor mezelf maken en pak een stuk klei....fijne avond allemaal Thumbs Up

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2223242526 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns