Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Goede morgen
    Posted: 31 Januari 2022 om 09:56
Goede morgen iedereen ,ik waag het nog eens want ik mis jullie ,er ging zoveel fout de laatste inloggen dat ik niet meer op forum durfde bang voor virussen ,nu is het nog een raar scherm ..bij jullie ook ?
Hoe gaat het hier met iedereen,mag ik jullie een late Kerst en Nieuwjaar wensen
Nu ga ik alles lezen ...hoop dat al de virussen weg blijven
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2022 om 10:17
goedemorgen Pareltje, leuk je weer te 'zien! Thumbs Up
ik heb geen verstand van computers maar weet wel dat deze site op mijn oude computer ook wel ens 'gek' deed en op mijn nieuwe nooit meer wat meegemaakt. daarmee zeg ik niet dat je een nieuwe moet kopen maar misschien moet dat ding een keer worden schoon geveegd ofzo?
hoe dan ook, ik vind het leuk dat je er weer bent en wens jou ook een prachtig 2022 Hug
met mij gaat het goed en ik wil van jou ook graag horen hoe het met jou gaat.
'fijne dag', zeg ik verder en 'tot ziens' Smile

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2022 om 10:30
Ook een heel goed jaar toegewenst .

Al is het voor mij een rotdag met die storm . Het is misschien tuttig ,maar met dit weer moet ik altijd denken aan de watersnood van 1953 en dat was toevallig ook in de nacht van 31 jan op 1 februari , ik ben blij dat de waterkeringen dicht gaan en ik ga maar strijken .

Wat dat gek doen betreft ,ik heb het zelf ook een poosje gehad op mijn tablet ,met hobbydoos en toen kreeg ik de tip om downloads die ik niet meer gebruikte eraf te halen . Dat heb ik gedaan en sindsdien heb ik geen problemen meer . Ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is ,maar je zou kunnen kijken of er zijn die je kan missen en of het dan helpt .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2022 om 15:23
Hé Pareltje, fijn dat je weer terug bent.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2022 om 21:35
Fijn dat je weer terug bent Pareltje. Hier zijn geen problemen geweest gelukkig. Kan gewoon alles doen.
Hopelijk komen er nog meer terug op het forum is zo stil.Smile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2022 om 09:29
Welkom terug Pareltje. Ik hoop dat er meer volgen. Het is inderdaad stil hier de laatste tijd.
Ik heb een hele tijd gehad dat ik een melding kreeg dat de site onveilig was. Heb mij er niets van aangetrokken, gewoon gebruikt. De laatste tijd is alles weer normaal zonder dat ik iets opgeschoond of verwijderd heb. Computers hė. Gelukkig kunnen we iets er de schuld van geven.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2022 om 10:25
Goede morgen ,1 februari wat gaat het snel ,met mij gaat het goed heb geen virus gehad ( hopelijk blijft het zo) ben het toch wel moe altijd oppassen ,maar niets aan te doen het is voor iedereen moeilijk ,zijn jullie ziek geweest ,?
En wat hebben jullie gedaan tijdens de pandemie?
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2022 om 12:26
Welkom terug, Pareltje, en alsnog een voorspoedig creatief en gezond 2022 gewenst. Wij zijn nergens heen geweest, hebben ons aan de regels gehouden, hebben 2 mensen op verjaarsbezoek gehad op Tons verjaardag, en mochten eindelijk weer sporten. En ik mocht naar de soos. Ik liep in de week voor de persconferentie, die daar toestemming voor gaf, wel op de trap te stampen en tegen het meubilair te schoppen, als een boze puber. Ik had zo genoeg van al die restricties! En toen kwam er een Kerstkaart van onze Bep, met een gehaakt peperkoekmannetje! Mijn humeur ging met sprongen omhoog. Het popje ligt niet in mijn hobbykamer, zoals alle andere creaties van vriendinnen, het staat geleund tegen de stang van de daglichtlamp, die mij verlichting geeft bij de laptop en het handwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2022 om 13:19
Goede middag iedereen ,ben juist naar zeeman geweest voor gele wol heb zin om kuikentjes te haken tegen Pasen,ben donderdag terug naar de hobby bijeenkomst geweest en dat was leuk ,niet veel gedaan moesten bijpraten he
Hier schijnt het zonnetje zalig .veel bloembollen komen piepen en de vogels maken een nestje als mijn kat niet in de buurt is ,stilaan word het vroeger licht ,de lente hebben wij nodig om terug moed te krijgen na dat stom virus
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2022 om 21:06
Wat leuk kuikentjes. Ik was vanmorgen ook al vroeg even bij de zeeman niet voor wol maar wel stiekem daar gekeken maar niks meegenomen. Er was hele mooie gele royal had ik gezien maar nog veel meer mooie kleuren. Gezellig weer naar de hobby. Hier ook weer opgestart hoor het bij de clienten die gaan ook weer en ze hebben er zin in. 
Hier ook zonnig vandaag. ja word tijd dat de lente komt ik snak er ook naar. En dat virus wil ik heel snel vergeten maar hier is er nog de nasleep van. heftig zeg. Maar wil alles weer gewoon hebben.

Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Goede middag iedereen ,ben juist naar zeeman geweest voor gele wol heb zin om kuikentjes te haken tegen Pasen,ben donderdag terug naar de hobby bijeenkomst geweest en dat was leuk ,niet veel gedaan moesten bijpraten he
Hier schijnt het zonnetje zalig .veel bloembollen komen piepen en de vogels maken een nestje als mijn kat niet in de buurt is ,stilaan word het vroeger licht ,de lente hebben wij nodig om terug moed te krijgen na dat stom virus
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2022 om 08:38
Goedemorgen iedereen. Mijn vader placht bij dit soort weer het volgende versje op te zeggen.

Wat een weer weer zei de wasvrouw die aan de was was.
De vliegen vliegen zomaar onder de deur deur.
Er was ook een bij bij.
Die vloog over de weg weg.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2022 om 13:34
goeden morgen

wat grappig Lidwina dat jij dit rijmpje hier neer hebt gezet
ik zat vanmorgen bij mijn moeder en die begon over een regenliedje omdat het zo hard regende
ik ging meteen op de telefoon op internet zoeken naar oude liedjes en rijmpjes om te zien of ik het rijmpje van mijn moeder kon vinden
heb het rijmpje niet kunnen vinden maar wel heel veel andere
mijn moeder vond het wel gezellig al die oude rijmpjes weer eens te horen 
en dan heb ik het over mijn moeder die nu 92 is 
zo fijn om dit nog met haar te kunnen doen
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2022 om 18:08
Goede avond vrienden,het is hier inderdaad stilletjes ,ik denk dat het door de internet problemen komt ik had ook bang dat het niet meer goed zou komen,ben toch blij dat ik hier weer ben ,ben vandaag met mijn kleindochter naar meubels gaan kijken zij gaat samen wonen met haar vriend het is mijn oudste kleindochter en dat doet wel raar ,hopelijk wachten de andere 3 nog wat ,voel me oud worden ...hebben Julie dat ook de tijd vliegt voorbij
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2022 om 18:40
Ja hoor , ik heb nog geen kleinzoon die gaat samenwonen ,want mijn dochter was al 10 jaar getrouwd voor ze een baby kreeg en ze trouwde pas toen ze afgestudeerd was , maar hij steekt met zijn 12 jaar wel een kop boven mij uit
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2022 om 19:07
Mijn oudste kleinkinderen wonen allebei in Maastricht en studeren daar. Ze wonen dichter bij ons dan bij hun ouders en komen regelmatig bij oma eten. Kleinzoon is 22, en is nog alleen. Kleindochter van 20 heeft al ruim 2 jaar een vriend. Zij heeft een klein studenten appartement, hij ook. Maar volgens mij zijn ze de meeste tijd samen. 
De 2 jongsten zijn 15 en 13 en zitten op respectievelijk 4 en 2 VWO.
De jongste kleinzoon van 13 komt ook in Maastricht studeren zegt hij, samen met zijn vriendje. Wat weten ze nog niet, ze vinden wel wat, zeggen ze. Waarom ze naar Maastricht komen? Omdat ze dan bij oma een paar keer per week kunnen komen eten. Hoe komen jullie dan van Maastricht hier naar toe? Wij kopen een oud autootje. Vriendje heeft zelfs 2 oma's in het Zuiden. Daar gaan ze ook eten!!!
Deze mededeling kreeg ik toen hij net naar de middelbare school ging!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2022 om 19:34
Maar het vervelende van oud worden vind ik de lichamelijke problemen .

Mijn man is Zaterdag met gillende sirenes naar het ziekenhuis gebracht vanwege een CVA

We hadden samen op de bank zitten praten , omdat hij vrij doof is ,ga ik altijd naast hem zitten aan de kant van zijn beste oor .

Ik sta op en ga op een andere stoel zitten om te gaan lezen ,ik,hoor een vreemd geluid ,kijk naar mijn man en vraag of er iets is . Ik krijg geen antwoord ,ik vraag het nog harder ,geen antwoord . Hij zit op de bank ,zegt niets, beweegt niet , heeft geen uitval zoals ze altijd zeggen waar je op moet letten ,zit alleen te staren , probeert ook niet iets tezeggen alleen glimlachen ,net een etalage pop .
Er was geen contact te krijgen .

De Ambulance was er erg vlug , de verpleegkundige kon ook geen enkel contact krijgen .
Ze probeerde duidelijk te maken dat ze een infuus moest zetten ,lukte niet , ze vroeg of ik het hem wilde zeggen , alleen maar staren .


In het ziekenhuis begon hij eindelijk wat te brabbelen na de extra bloedverdunners , is verder goed afgelopen , maar zowel de neuroloog als de verpleegkundige van de ambulance hadden dit nog nooit meegemaakt . Ik schrijf dit omdat niet alleen uitval van arm of been of scheve mond of rare spraak op een CVA kan wijzen ,maar ook geen enkel contact .


Hij mocht ' s avonds weer mee naar huis met extra medicijnen en nog wat afwezig
De volgende morgen , heeft hij last van zijn arm , zit er nog een infuusnaald in die hij eruit wou trekken .

Huisartsenpost gebeld , zijn 2 artsen gekomen om de naald eruit te halen,vonden het erg slordig .

Het gaatje lang moeten dichtduwen vanwege de bloedverdunners
,drukverband , heeft zelfs nog gaasjes achtergelaten ,moet er niet aandenken als hij in de nacht zelf de naald eruitgehaald had .


Hij is nog niet helemaal de oude ,maar het gaat goed en zelf weet hij haast niets .



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2022 om 08:40
Mutti, dan heb jij de schrik wel in de benen zitten. En zelf ben je ook niet meer piep jong. Letten ze daar in het ziekenhuis ook op jou?

Meestal wordt alleen naar de patient gekeken en krijgt de partner te horen dat hij/zij naar huis kan, om 3 uur 's nachts, terwijl die mee was gereden met de ambulance. Hoogstens word er dan een taxi gebeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2022 om 18:45
Wat erg Mutti,goed dat je direct de ambulance gebeld hebt,raar dat hij zo afwezig was,het is bij iedereen anders ,hij is wel snel naar huis gegaan zonder verdere controle ...heel raar
Ik hoop dat allemaal goed komt voor jullie
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2022 om 21:41
Hij heeft uren in het ziekenhuis gelegen.

Er zijn direct scans gemaakt ,ze stonden met 3 personen klaar ,bloedonderzoek en nog andere controles . Nee ze zijn echt serieus bezig geweest .
Maar ik had zo graag gewild dat ze hem een nachtje gehouden hadden om hem in de gaten te houden .

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2022 om 10:52
Dat bedoel ik ze hadden hem moeten opnemen
Hoe gaat het ondertussen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns