Goedemorgen! |
Reageer |
Autheur | |
WanLan
Groupie Lid sinds: 05 Juli 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 53 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Juli 2013 om 10:07 |
Goedemorgen allen!
Al zin in weer 'n dag vol handwerkplezier? Ik in ieder geval wel. De juiste naald Klara de Koe en oefenen met kanthaakwerk + tussendoor nog wat extra Granny Squares haken voor m'n kleedje. Hoezo teveel projecten tegelijk? En o ja, morgen ga ik aan de kerstcadeautjes beginnen: kerststerren en kransen gehaakt. En dan geborduurd mijn initialen. |
|
Liefs,
Wanda Leven is niet voor niets meervoud van lef! |
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
kijk, dat is nog eens een voedzaam programma voor een vrije dag. Ondertussen ben ik spullen aan het pakken voor de vakantie en mini-me (dochter van 2) aan het entertainen. Freubelen zit er nu even niet in.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn man heeft het plan opgevat de luxaflex af te halen en buiten op het terras op een schragentafel schoon te maken dus...............
Kunnen ze vanavond weer opgehangen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |