Goedemorgen! |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2122232425> |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zie het voor me, echt herfst
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
hier waait het niet zo hard, het waait maar het kan nog veel harder.
Ik voelde mij daarstraks een zeilboot toen ik fietste. (kdoe nooit mijn jas helemaal dicht). Bolle zeilen op de rug in heen EN terugfietsen. |
|
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
goedemorgen!
vandaag voor het eerst weer hulp en ik, die gisteren alle wol netjes opruimde, met gemengde gevoelens blij dat er hulp komt, gespannen over hoe het zal zijn...... |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Het zal voor beiden even wennen zijn maar het komt vast wel goed .
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Een hele goede morgen allemaal!
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Geen zon, maar wel lekker wandelweer. Wij wandelen vanmiddag wel van de parkeergarage naar de bioscoop, James Bond kijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Haha, zal wel Specterculair zijn Magtelt, veel plezier !!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Zon en wind, de beloofde regen blijft nog uit. Die wacht tot de bieb open is om 1400 uur, ik heb een boek van Midas Dekkers gereserveerd.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
Daar heb ik ook veel boeken van van Midas Dekkers.
Komt die eigenlijk nog op tv? Vroeger keek ik altijd als hij op tv kwam. Al lachend toch iets leren is het bij hem. Hij is hier eens op de unief geweest een gastlezing of hoe noemt dat komen geven. Ik had dik spijt dat ik geen student biologie was toen. Mijn dochter heeft hem wel aan het werk gehoord en het was lachen geblazen zei ze toen. |
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
hij was vanmiddag nog op TV
|
|
![]() |
|
Op één van de drie nationale zenders?
Of op één van die 20 andere die wij hier toch niet kunnen pakken. |
|
|
|
![]() |
|
Het boek is leuk, een thigmofiel is het tegengestelde van een claustrofoob. Dol op iets te kleine ruimtes. Zijn grote voorbeeld is natuurlijk de kat, die zich heel comfortabel wringt in een wat kleine doos. De theorie is, dat dat voelt als een permanente aai. Aan alle kanten. Hij heeft leuk taalgebruik en veel humor.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Een goede Zondagmorgen allemaal!!!
![]() Vandaag is Anthony jarig ![]() Wat gaat de tijd toch snel hé? Nu heb ik een zoon van 28 jaar
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Gefeliciteerd met je zoon Marileen.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
gefeliciteerd met anthony!!
|
|
![]() |
|
Goeden morgen allemaal.
Ik ga vandaag niet zeuren over het weer ,want het is geen weer. fijne dag |
|
![]() |
|
![]() Hier is het droog....bewolkt....fris.....en een hele harde wind!!! ![]() |
|
![]() |
|
Goedemorgen allemaal op deze natte, winderige dag
![]() Perfect weer om gezellig binnen te blijven en te handwerken ![]() ![]() Bakje koffie erbij.....met wat lekkers natuurlijk ![]() En laat het dan maar slecht weer zijn! Ik heb het zo wel naar m'n zin!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2122232425> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |