Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GOEIESMORREGUSSSS

 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 23:24
Originally posted by Elgurumi Elgurumi wrote:

Hoi Marileen.

Ik kom ook op je verjaardag hoor. Ik mag met Grietje meerijden zei ze. Leuk, weer al die hobbydoosjes bij mekaar.
 
Jaaaaaaaaaaa......gezellig Elly!!!!!
Maaruhhh.....niks van eten of drinken meebrengen hé hahahah.......
ik ga lekkere dingen bakken en hapjes maken Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 23:46
Wat leuk zeg, bosviooltjes en zoveel andere violen, hou je nog plaats over om te zitten LOLLOL
Het is best een klus om alles te poten maar wel een dankbare klus.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 23:48
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Originally posted by Elgurumi Elgurumi wrote:

Hoi Marileen.

Ik kom ook op je verjaardag hoor. Ik mag met Grietje meerijden zei ze. Leuk, weer al die hobbydoosjes bij mekaar.
 
Jaaaaaaaaaaa......gezellig Elly!!!!!
Maaruhhh.....niks van eten of drinken meebrengen hé hahahah.......
ik ga lekkere dingen bakken en hapjes maken Big smile
Wat gezellig dat Elly en Grietje ook komen op je verjaardag, heel leuk.
Groetjes van Jolly



Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 21:46

Heerlijk 4 dagen er uit geweest , samen met 3 vriendinnen .

In een Hotel ons laten verwennen . 

Goed genoten veel onder nomen ,en samen gelachen !!! 

We doen dat altijd 2 keer in het jaar 

In het najaar doen we het weer dunnetjes over 


Warme groet van Rita

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 22:55
O Marileen, mijn priveberichtje was overbodig zie ik hier.Maar dat geeft niks,haha, nou weet je het dubbel zo goed! Tot dan hé!Leuk dat we elkaar weer ontmoeten

Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 08:29
Goeismorregusssss iedereen!!! Big smile
Ennnnnnn???? Hebben we er zin in vandaag????
Wat zijn jullie plannen voor deze warme zomerse zondag?
Het wordt snikheet vandaag.......hoorde net op de radio dat de temperatuur op kan lopen
tot 38 graden.
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 08:36
Haaai ^_^
 
Net een halfuur op de loopband gestaan.. Ontbijtje eten.. En dan lekker tuinhangen LOL
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 08:42
inderdaad wordt het mega warm vandaag
heb vroeg al deuren en ramen opengezet om de warmte uit huis te verdrijven en wat koelte naar binnen kan komen
Het zwembad staat op voor de kinderen en mijn haakspullen liggen klaar om lekker onder mijn dakplatanen in de schaduw te gaan zitten (heb ik zaterdag ok gedaan en een doasje afgekregen)
manlief gaat net weg 08-30 om te tennissen halve finale
als hij wint moet hij vanmiddag nog een keer Ermm
 
vanavond eten we groente soep met balletjes Ik duik zo even de diepvries in om de bouillon en de balletjes eruit te halen
 
een lekkere rustige dag toegewenst
ben benieuwd naar alle creaties die dit weekend worden gemaakt hahaha
 
 
 
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 11:23
Hier is het intussen al hopeloos. De zon is net gearriveerd op mijn terras Disapprove

Voor mij zo geen probleem, ik ga vandaag nog een zomerjurkje naaien voor Elise (heb de smaak te pakken), maar voor de klein...

Heb mij vanochtend op mijn terras gezet met kleine meid, ze heeft wat zitten kleuren, koekje gegeten en mama geholpen met de was op te hangen (lees: ik hang hem op en zij haalt de onderste laag er weer af). Nu heb ik ze in bedje gelegd voor een dutje.

Maar ik vrees toch voor de namiddag... ze kan er niet tegen. Ik denk dat ik vanmiddag een parasol boven haar zwembadje ga zetten en haar daarin ga plaatsen. Zelf gewoon wat verder stikken LOL

Het eten wordt hier toch wel eenvoudig met deze temperatuur. Net kippenchipolata uit de vriezer gehaald, wat opgebakken krieltjes en een salade.

Veel plezier allemaal en veel succes met het zoeken naar verkoeling Wink
Groetjes, Tineke
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 12:34
k heb het huis ook al helemaal afgesloten, ramen, gordijnen en deuren dicht.
Ik had eigenlijk het plan op het heetst van de dag een stuk te gaan fietsen. Mijn zus is vrijdag jarig geweest en ik heb gister de traditionele ananasbavarois voor haar gemaakt. Die moet ik vandaag afgeven, anders is ie ook niet lekker meer.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 07:01
Goeimorreguhhh allemaal Big smile
 
Gelukkig wordt het vandaag niet zo heet meer.
Heb net buiten m'n boterhammen en m'n beker
zwarte vloeistof op........het is nu echt heerlijk buiten Big smile
Wat zijn de plannen van jullie voor vandaag?
Ik haak nooit af!

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 07:05
Goeiemorgen allemaal en speciaal voor jou Marileen. Gezellig dat je er weer bent ik heb je (en je gezellige babbeltjes hier)gemist. Hier nu ook nog lekker koel maar het kwik zal zo wel weer oplopen. Vandaag de kinders eerst naar school helpen dan proberen een afspraak bij de kapper te maken en vanmiddag naar de osteopaat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 08:24
Ik heb een alpenlandschap weg te strijken, met de ventilator en muziek aan. Verder wilde ik wat dingetjes afwerken om op de hobbydoosdag te showen, brieven schrijven aan mijn meisjes in Sri Lanka en de tuin een beetje fatsoeneren. Pfff ik word al moe van het opschrijven. Eerst nog maar een koffie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 09:00
Werken getverderrie
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 15:52
Ik werk vandaag tot 17.00 uur, daarna lekker naar mijn manneke en diertjes toe, daarna gezellig buiten wat kletsen, eten maken, achter de pc en natuurlijk weer mijn haakwerk ter hand nemen want ik hoef nog maar 4 vierkanten te naaien en dan kunnen ze tegen elkaar aan en dan opgestuurd worden naar mijn vriendin!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 07:50
Goeiemorreguhhhh allemaal!!!
Wat is het heerlijk buiten
Gelukkig niet zo heet meer Big smile
Ik "spring" nu eerst onder de douche
Daarna naar het marktje bij ons in het dorp
Dan ben ik weer terug voor koffietijd
Natuurlijk koffie drinken in de tuin samen met Anthony.
Verder vandaag huishoudelijke werkjes (blèèèèèè)
en vanmiddag met m'n breiwerk (beer) onder de parasol buiten
En wat zijn jullie plannen voor deze woensdag? Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 08:06
kinderen, op school  helpen aan een leesboekje. Beetje door mijn huis zwaaien met de stofdoek en
vanmiddag zoonlief helpen met zijn deurposten helpen. Vanavond mijn portemonaie leggen bij de media markt voor een koelkast, gasfornuis en de wasmachine
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 08:50
kindjes zijn naar school
ik ga zo lekker naar ZUMBA!!
 
dan douchen
kids ophalen
eten
naar de bieb toe
oudste gaat dansen
strijken
eten maken
middelste voetballen
kids onder de douche
wasje aanzetten
lekker op de bank tv kijken mischien met haakwerkje
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 07:13
Een hele goeie donderdagmorgen iedereen!
Lekker geslapen?
Heb net m'n boterhammen en beker zwarte vloeistof op .
De papegaaien zitten ook al lekker te smikkelen aan hun boterhammetje pindakaas ,Fleurtje  heeft haar brokjes op en ligt weer al te pitten in haar mand  .
Voor koffietijd scoot   ik eerst naar Zeeman om sokken voor Anthony. Daarna koffie drinken .
Tja.....en dan weer de dagelijkse werkjes....... was ophangen stofzuigen ramen zemen . Je kent het allemaal wel.
Vandaag ook nog proberen of ik m'n beer af kan breien
Vanavond op de bank voor de tv met m'n breiwerk en daarna weer laptoppen .
Daarna is het weer bedtijd .
Hebben jullie de dag al gepland?
 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 09:14
Goeiemorgen, ik moet tot 13.00 uur werken en dan zit mijn eerste werkweek na de vakantie er weer op. Daarna racen naar de kapster, daarna mijn manneke Wout ophalen en dan doen we de weekboodschappen. Uiteraard bij thuiskomst alles opruimen, logees naar buiten, kopje koffie en 's avonds wat makkelijks eten en dan zal ik de rest van de 30 granny squares moeten afwerken (er zijn zo'n 13 afgewerkt) en hopelijk kan ik ze vanavond in elkaar haken. Daarna kan ik mijn vriendin verblijden met dit kleed Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 891011>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns