Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GOEIESMORREGUSSSS

 Reageer Reageer Pagina  <1234 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2011 om 07:51
Goedemorgen!!

Ik ben van voornemens om er een rustige dag van te maken.
Heb gisteren toch teveel gedaan.
In ieder geval 2 wandelingetjes met ons hondje en een strijkwas wegwerken.
Dit afgewisseld met internetten-haken-freubelen en eten verzorgen.
Voor dat ik het weet is het alweer avond,ik kom uren tekort in een dag

Fijne dag allemaal!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 13:59
Gisteren gewerkt. Vannacht voor een zieke man gezorgt. Hij had koorts. Eerst koud, dus sokken gegeven, extra deken, toen had ik het een paar uur later warm en was ie misselijk, extra deken weer weg, teiltje naast het bed. Je kunt het maar beter voor zijn. Nu ligt hij lekker te slapen. Dat is goed voor zieke mannen. En omdat Manuel ook lekker slaapt ben ik maar met de laptop op de bank gekropen. Ik ga zelf niet slapen. Weet van te voren dat ik dan vannacht niet slaap. Vanavond maar lekker vroeg naar bed. Wel nog even naar therapie geweest. De laatste keer voor de bevalling. Hopelijk blijft het goed gaan met mijn rug. Ik ben best tevreden zoals het nu gaat. En eventjes boodschappen gedaan. Manuel eten gegeven, brood voor manlief klaargemaakt. En voor mijzelf natuurlijk. Straks lekker handwerken, en voor het avond eten zorgen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:12

Clara,heel veel beterschap met de zieke.... 

Ben nu aan het eten en ff forummen. Straks verder met het opknappen van een oud bamboe tafeltje dat buiten stond. Ben het wit aan het maken, voor  in de badkamer. Dan wil ik er een donkergrijs dienblad opzetten, (wat ik toevallig heb) met kaarsen erop.

Moet ook nog de was doen, stofzuigen, e.d.

Anthony is denk ik rond kwart over 4 thuis. Hij zou tegen 4 uur met de trein op station aankomen. Als ie dan thuis is gaan we eerst altijd gezellig koffie drinken en bijkletsen. Daarna weer eten koken, eten, afwassen, dieren ook nog verzorgen, douchen en lekker in m'n joggingpak en m'n handwerk in m'n stoel

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 14:51

Leuk idee om zo je douche gezellig te maken marleen! Het gaat al een stuk beter met hem. Maar we hoesten met z'n drieen heel wat af. Manuel is begonnen en nu hebben wij het allebei ook te pakken. Marco wilde net even gaan slapen maar kwam er weer uit omdat hij niet kon slapen van het hoesten. Gelukkig hebben we vanacht veel beter geslapen. Ben vanmorgen even naar de wolschuur geweest. Niet om iets te kopen maar om de bolletjes van mijn zusjes poncho terug te brengen die over waren. Dat geld gaat gezellig mee als ik naar haar verjaardagsfeest ga want ze heeft de poncho zelf betaald. Dat wilde ze perse. Ik moest het werk doen zei ze dus zij betaalde. Daarna boodschappen gedaan en wat cd-tjes in de aanbieding gekocht voor Manuel. Als straks de kleine er is en ik lig in het kraambed krijgt hij een eigen kraampakket. Met daarin allemaal cadeautjes voor hemzelf. Koop dus steeds wat kleinigheidjes. Vond een cd voor €3,95 en een dubbelcd voor €6,95 onder de kleinigheidjes vallen. Nog een pakketje stiften want die hij nu heeft worden allemaal slecht. En met nog wat andere dingetjes ben ik zo een aardig eindje op weg.

Nu even lekker languit op de bank (rust voor het bekken) en dan straks weer voor eten zorgen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 20:01

He wat leuk om voor je zoontje ook een kraampakket te maken! Wij hebben mijn zoontje een doos lego gegeven, toen zijn broertje was geboren. En van visite kreeg hij ook vaak iets, maar wat een snoep brachten ze mee, echt niet gewoon hoor, hele zakken waren dat.

Ik heb vandaag werkelijk niet veel gedaan dan luisteren naar iedereen, eerst kwam iemand iets halen, ik vroeg of ze even wilde komen zitten en iets drinken, maar dat wilde ze niet, toen werd het een gesprek van 3 kwartier in de gang, snel die kleine de fles, naar de supermarkt, weer terug, kleine in bed. Boodschappen opruimen, telefoontje: geluisterd naar vriendin, naar school om David te halen, eten en David weer naar school, toen kwam het dochtertje van een vriendin voor de hele middag, en vanaf die tijd ben ik zoet geweest met de kinderen en telefoontjes van nog een vriendin die haar verhaal kwijt wilde. Nog heel even verder gehaakt aan mijn sjaal voor deze winter, eten koken en nu rust, mijn man is weg en de kinderen slapen dus neem ik het er even van. Het naaimachine staat klaar want ik ga een rok maken, daar ga ik maar eens mee beginnen anders hoeft het niet meer.

 

Groetjes Annelies.

groetjes Annelies ;)
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2011 om 19:40
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Leuk idee om zo je douche gezellig te maken marleen!

Zo zag het tafeltje eruit


image hosting gif

 

En nu zo:

Ik heb er nog ff stukjes keukenrol ondergelegd.....misschien dat de pootjes nog verf af geven.

 
png image hosting

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 08:13

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....daar zijn we weer

Lekker geslapen?

Vanmorgen weer vroeg uit de veren .

Gedouched, hondjes uitgelaten, oud papier voor gezet, bakje koffie op samen met Anthony, honden eten gegeven en nu ff met nog een bakje en m'n boterhammen achter m'n lapje.

Straks het gaaies (hahahah dat zijn m'n papegaaien) wakker maken en eten geven en de kooien schoonmaken. Anthony gaat straks naar het "bouwkot". Ze zijn trouwens al heel ver met de carnavalswagen .

Ik wil vandaag weer een hoop doen

Oh ja......eerst zometeen brood bakken, want dat is bijna op. Mmmmmmmmmm.......ruikt altijd zo heerlijk als ik brood aan het bakken ben. Wil ook vandaag nog iets lekkers bakken voor bij de koffie.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2011 om 13:43

Wat een leuke tafel is het geworden Marleen. Bamboe schijnt een hele sterkte houtsoort te zijn die heel duurzaam is. Dus daar heb je vast nog jaren plezier van! Het ziet er gezellig uit zo.

En Annelies: Ik vrees dat het bezoek bedrogen uit komt met snoep voor Manuel. Hij lust het namelijk helemaal niet zo graag. Eet gerust een half schuimpje, of een tum tummetje. Als ze daadwerkelijk met zoveel snoep op de proppen komen is hij maanden bezig om dat op te krijgen. En dan moeten wij nog helpen. Anders kunnen we het uiteindelijk weggooien.

Vanmorgen rond een uur of 9 er uit. Marco was er al eerder uit, Manuel en ik zijn nog even gezellig blijven liggen. Ik viel prompt weer in slaap. Zelf hoest ik ook flink en het zou wel eens kinkhoest kunnen zijn. Dat heb ik de hele tijd al in mijn achterhoofd. Verschillende mensen in onze omgeving hebben het waarschijnlijk. Het is moeilijk te testen vandaar dat het waarschijnlijk is en het moeilijk te zeggen is of het nu wel of geen echte kinkhoest is. Ik dacht zelf steeds dat ik het wel niet zou krijgen toen Manuel begon te hoesten omdat ik het als kind heb gehad. Maar je schijnt het dus 10 tot 15 jaar later weer te kunnen krijgen. Overigens is Manuel ingeënt. Maar dat zegt dus niet dat je het dan ook niet krijgt. Verspreiden kan je het wel goed. Je bent 6-10 weken besmettelijk. Als je begint te hoesten kan je nog vier weken lang anderen besmetten. Het is maar goed dat we communiceren via een beeldscherm.

Goed ik was nog maar bij het uit bed komen. Lekker even bijgekomen (al vind ik het verschrikkelijk laat als ik jouw tijden lees, Marleen) van het vele hoesten. Vanacht ook redelijk goed geslapen dus die hebben we weer binnen. Daarna ontbeten samen met Manuel en met z'n drieen in de badkamer. Marco en Manuel samen in bad en ik in de douche. Manuel aangekleed en toen hup naar de buurvrouw. Bij haar komt de kinkhoest vandaan dus ik durfde daar wel met een gerust hart naar binnen. We hebben lekker samen gehandwerkt terwijl er drie kleine mannetjes met auto's aan het spelen waren. En de vierde in de box lag te kletsen. De mannen schoven later aan en met z'n vieren even koffiegedronken. (dus eigenlijk met z'n achten als je de kinderen meetelt) Nu ga ik zo naar mijn schoonouders, (schoonmama heeft ook waarschijnlijk kinkhoest. Daar is ook niemand meer te besmetten) spullen ophalen en daarna pakketje wegbrengen voor mijn zwager en schoonzus die in Azië wonen. Ze krijgen een heerlijk sinterklaaspakket. Zodat ze daar ook kunnen genieten van gedichten en cadeautjes. Haar familie doet het ook altijd. Dus ze krijgen daar meer cadeautjes als ze hier in Nederland ooit hadden gekregen.

Verder houd ik het maar weer lekker rustig zoals de afgelopen dagen steeds. Het hoognodige in huis, voor Manuel zorgen samen met Marco die ook nog steeds niet opgeknapt is en natuurlijk veel handwerken terwijl Marco gamed.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:12

 Hallooooooooo .....zijn we weer .

Clara.....hoe gaat het vandaag?

Rustig aan doen hé? Geniet van de zondag........ 

 

Vanmorgenvroeg bijna weggewaaid het stormt en het regent hier .

Ik vind het dan binnen wel heeeeeeel gezellig hoor . Heb voor vandaag weer veel plannen (zoals gewoonlijk hahahaha). Wat gaan jullie doen op deze storm-regenachtige-gezellige dag?

Ik haak nooit af!

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 08:37

hallooooooo

deze zondagochtend

kindejes waren al wakker we hebben samen in de schoen gekeken

Oudste kreeg een stabilopen middelste zaalvoetbalschoenen (2e artikel een euro bij scapino)sint is soms ook zuinig

jongste een lampje voor in haar slaapkamer een hello kitty die ook nog eens van kleur verandert Die heeft papapiet gekocht dat kan je wel raden

heb net mijn koeien gemolken geoogst gezaaid en kipjes gevoerd en eitjes geraapt op myfreefarm kopje thee erbij

vind het een leuk spel

we gaan zo ontbijten, aankleden even stofzuigen was vouwen breien

dan komt mijn zus met man en twee kids We gaan winkelen in boxmeer daar is het koopzondag

woensdag ben ik jarig samen met mijn andere zus duss.. mischoen koop ik vandaag voormezelf een kadootje!!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 11:12

Nou Chris  dit gaat een hele gezellige dag worden voor jou . LEUK allemaalwat je gaat doen .

Ooooohhh en wat gezellig moet het bij jou geweest zijn vanmorgen met de kindjes.

Vind het gewoon jammer dat Anthony al 24 is

Ik haak nooit af!

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 13:30

goeiemiddag allemaal , wat een weertje zeg (regen en wind ) ben vanmorgen al vroeg naar de bakker gereden met de fiets en toen was het nog redelijk rustig hier . lekker pistolets gegeten , afwas gedaan , wasmachine ingestoken , was afgedaan , even hier komen kijken en dan tv kijken zo meteen (cyclocross )

men man is gaan vissen ( stom in zo'n weer ) en komt tegen 6u thuis , dan lekker eten en dan gaan we een bezoekje brengen aan de kleinzoon

fijne dag allemaal

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 22:16

Hier nog steeds aan het hoesten. Marco zere oren, ik zere keel. We zijn er nog niet. Morgen maar even de dokter bellen. Advies vragen ook in verband met besmetting en werk. Marco werkt met mensen met een verstandelijke beperking. Ik op een basisschool. Als we kinkhoest hebben hebben we al lang iedereen besmet. Nog voor ik wist dat wij het ook zouden kunnen krijgen. Maar goed toch even advies vragen.

We hebben een rustig dagje gehad. Ik heb grote opruiming gehouden door projectjes af te maken die al een poos in mijn hoofd zaten te zeuren. Een poncho afgemaakt, truitjes van Manuel hersteld (volgens mij heeft hij in de een zitten knippen. Kinderen onder de zes mogen ook geen schaar of mes. Dat is weer heel duidelijk. De ander zal wel vernield zijn door de wasmachine. Dat zat op zijn rug. Kan ie nooit zelf voor elkaar krijgen met een schaar. En de wasmachine houd ook wel van een hapje op zijn tijd.) Je ziet het bijna niet meer. Dus die gaan nog mooi het seizoen mee. Verder voorbereidingen voor de kleine. Maar dat had ik vanacht al gedaan. Krijg je als je niet kunt slapen. Dan ga ik er maar gewoon uit en even vast aan de gang. Kan ik daarna rustiger mijn bed weer in. Voordeel is dat we vanacht dan waarschijnlijk weer een goede nacht hebben. Vooral omdat ik weer kleine dingetjes kan skippen die al zo lang vast zaten in mijn hoofd.

Tja weinig opwekkend nieuws. Maar we vermaken ons verder prima hoor. Het voordeel van samen ziek zijn is dat je allemaal op hetzelfde tempo functioneert. Dat je moe wordt van dezelfde dingen, en dat je zin hebt in dezelfde dingen. Hoesten in koor heeft ook wel wat.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2011 om 23:12
Hoesten in koor....... een cd opnemen......kun je misschien veel aan verdienen
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 08:06

Goeiemorgennnnnnnnnnnnnn collega's

Hoe gaat het vanmorgen?? Lekker geslapen?

Wat zijn de plannen voor vandaag?

Ik wil vandaag, als ik klaar ben met m'n dieren en het huishouden  , aan placemats beginnen voor de Kerst

Ik haak nooit af!

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 08:12
Goedemorgen!!

Marleen jij bent ook een bezig bijtje he?!!

Mijn plannen voor vandaag zijn lekker wandelen met het hondje (hopelijk net zo`n goed weer als gisteren) en dan wat rondrommelen in huis

Fijne dag allemaal!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 10:21

Wilma.......het is hier zonnig op het moment. Waait wel hard hoor.

Ik vind het wel heel jammer dat ik niet ver meer kan wandelen met de hondjes. Maar als m´n scootmobiel er is kan ik Gijs (mijn labrador) leren om ernaast te lopen, en Chica en Fleurtje (westy's) kunnen in het mandje zitten . Dan kan ik weer naar het bos met ze

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 20:45

Zal nog even het verslag van de dokter typen. Gelukkig hoeven we er niet veel heen. Maar omdat hij ook het consultatiebureau doet ken ik hem ondertussen toch aardig. Na een telefoontje met de assistente zat ik met een driedubbele afspraak voor het einde van de morgen. Dus eerst maar met z'n drieen de badkamer in. Manuel mocht kiezen met wie hij in bad wilde en natuurlijk koos hij papa. Als mannen onder elkaar.... Dus ik de douche in. Mezelf aankleden, Manuel aankleden en dan jas en schoenen aan en wegwezen. Manuel kreeg nog even een uitleg over de dokter en wat hij precies ging doen. Hij hoorde het gelaten aan maar reageerde niet. De laatste keer op het bureau een half jaar geleden heeft hij zo gevochten en gegild tijdens de controle dat hij toen hij aangekleed mocht worden uitgeteld op het aankleedkussen lag. In slaapstand met nog een trillend stemmetje. Dokters zijn nu niet echt zijn ding.

In de wachtkamer speelde hij lief, en eenmaal binnen vond hij het ook wel interessant. Maar toen de dokter met een lampje om in zijn oren te kijken naar hem toe kwam lopen zette hij het op een krijsen. Ik heb hem in de houtgreep gehouden, Marco hield allebei zijn armen vast en de dokter keek in zijn oren. Een beginnende oorontsteking. Dat verbaasde me niet. Hij had wel erg vieze oren. Omdat hij toch ook nog wel flink hoest kreeg hij vast een antibioticakuur. Nog even op de weegschaal voor een juiste dosering van de kuur, wat uitmonde in eerst mama met Manuel op de arm op de weegschaal en toen mama alleen. Het verschil was Manuels gewicht.

Omdat ik zelf al minder hoest hebben we besloten dat ik het ga proberen op te lossen zonder kuur. Ben ik misschien langer bezig maar gezien het kleine meisje in mijn buik is het raadzamer om zo min mogelijk rommel te slikken. En omdat mijn keel en oren ook rustig zijn mocht ik het zo proberen. Al moest ik wel beloven dat ik meteen zou bellen als het minder zou worden.

Toen mocht Marco. En die bleek het erger te pakken te hebben als Manuel. Een flinke oorontsteking. Hij heeft een stevige antibioticakuur gekregen en moet over drie weken voor de zekerheid terug voor controle. En ja die hoest. Een cd zouden we inderdaad best vol krijgen. Dat geloof ik wel. Maar het is nu eenmaal gewoon uithoesten. Er is verder weinig aan te doen. Dus proesten we nog even gezellig met elkaar door. Al heb ik goede hoop dat we het ergste hebben gehad.

Marco mag deze week nog niet werken. Mijn werkweek zit er op. Maar die heb ik ook thuis doorgebracht. Volgende week met Sinterklaas hoop ik er toch echt weer te zijn. En die week hoopt Marco ook weer te beginnen. Tot die tijd moeten we toch nog echt even kracht en energie verzamelen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 21:18
Beterschap voor jullie Clara!!

Marleen... hoe oud zijn je hondjes?

Hummer is een golden retriever van 1,5 jaar oud en is mijn reddende engel zeg ik altijd.
Mijn rolstoel was bijna besteld maar door hem heb ik het lopen weer opgebouwd en ik kan al best een heel eind lopen.
Ik doe tussen de wandelingen door (2 per dag) dan ook verder weinig.
Ik heb 3 versleten ruggewervels die te slecht zijn om te opereren en dystrofie aan 1 voet.

Ik hoop voor jou dat je snel je scoot hebt zodat je lekker naar buiten kunt met je hondjes
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 23:17

@ Clara: Jeetje....wat een heftig allemaal. Ik hoop echt.....en ik ga HEEL hard duimen......dat jullie snel opknappen. Heeeeeeeeel veel liefs en beterschap!!!!

 

@ Wilma: Oh ik vind Hummer echt een hele leuke naam .

Gijs is nu 4 , Chica is 15 en Fleurtje is 13, hahahah 2 oude dametjes.

Chica is bijna blind, ze is ook doof en .......ja.....echt waar.....ze is dement. Dierenarts heeft dat ook gezegd. Maar verder is ze gewoon gezond. Slapen doet ze wel heel vast. Natuurlijk komt dat ook omdat ze doof is. Als het tijd is om uit te gaan, moet ik haar aantikken, anders wordt ze niet wakker.

Pffff......dat is niet zo mooi zeg....van je rug en je voet Heb je veel pijn?

Morgenmiddag komt de Welzorg met Scootiedoo

Vanmorgen dacht ik dat Sinterklaas geweest was . Er hing een zak aan de voordeur


image hosting jpeg

 

en dit zat erin


image hosting gif

 

Leuk hè!!!!! Gekregen voor m'n Scootiedoo van een overbuurvrouw. Vind het echt heel lief van haar

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.593 seconden.
Lang Yarns