Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GOEIESMORREGUSSSS

 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 07:35
Goedemorgen!!

Slecht geslapen,bah!

Wat een mooie bloemslingers,die wilde je zo graag
Super zo`n buurvrouw

Krijg je vandaag dan ook meteen de scoot of is het eerst kijken?

Lieve hondjes heb je!!

Ja ik heb helaas veel pijn en slechte dagen maar ik heb het wel al grotendeels geaccepteerd (zover je pijn kunt accepteren) en ik bedenk altijd maar dat er ergere dingen zijn

Fijne dag allemaal!!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 07:47

Hè bah......vervelend dat je niet goed geslapen hebt . Vind je niet dat het dan zo lang duurd eer dat het ochtend is.

Ze zijn leuk hè die bloemenslingers.

Heb er zelf een paar dagen geleden ook besteld bij Hema, en die kan ik morgen ophalen. Hoem meer hoe liever .

Als Scootiedoo helemaal in orde is, blijft ie vanmiddag al hier. Er moesten nogal wat aanpassingen aan worden gedaan. Zoals extra veering e.d.

Hoop dus dat ie in orde is .

Vind het wel erg voor je dat je zoveel pijn hebt

Ik haak nooit af!

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 08:01
Ja de nacht duurt dan erg lang 
Ik blijf dan maar liggen want om naar beneden te gaan vind ik zo rot voor de vogels die dan wakker worden...

Ik hoop dat je scoot meteen blijft,moet je nog wel oefenen met rijden,lijkt me nog best moeilijk

Lief dat je dat erg vind
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 12:52

Ja, dat is zielig als ze dan wakker worden. Zijn ze weer helemaal uit hun doen hè.

Rijden  zal wel lukken hoor, heb al geoefend met eentje.

Nog ff en dan is ie er .

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 21:07

Het was toch echt een soort sint hoor Marleen die overbuurvrouw. Erg lief dat ze er zo aan dacht en met je meeleeft. Dat is heel wat waard. We knappen langzaamaan op. Marco moet zich nog heel rustig houden anders begint zijn oor te zeuren. Maar de energie komt langzaam terug. We krijgen weer puf om dingen te doen. Vanmorgen schoonmama op bezoek gehad. Die is al twee weken aan het tobben. Echt flink ziek geweest. Maar knapt nu ook op en wilde er zo graag even uit. En omdat we toch allemaal hetzelfde hebben was ze natuurlijk van harte welkom. Aansteken kunnen we haar toch niet meer.

Ben wel benieuwd hoe het met je scootmobiel is Marleen. Mocht je hem houden? En ben je er al mee op pad geweest?

En jij heel veel sterkte Wilma. Lijkt me erg lastig om dagelijks met de pijn om te gaan. Kan je niet boven ergens lekker een plekje maken om te gaan zitten? Kan je toch even je bed uit en stoor je de vogels niet. Heb natuurlijk geen idee hoe je woont en met wie maar probeer een beetje mee te denken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 07:57

Een goeie morgen allemaal

Wat een weertje hé? Storm, regen, .

Maar ik vind het dan binnen wel heel gezellig

Vandaag nog wat dingen in orde maken voor de freubelen vanavond

Ga ook nog boodschappen doen, en natuurlijk de dieren verzorgen en het huishouden doen

 

Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 20:13
Vandaag werken en vanmiddag naar de partnerparticipatie training bij het revalidatiecentrum van mijn man. Daarna thuis koken en na het eten een avondje rustig zitten en handwerken 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:11

Phoe Leonie wat een woord. Onthouden voor galgje. Al moet je wel onthouden hoe je het precies schrijft. Heb je veel aan de training?

Lekker aan het freubelen, Marleen? En is het een gezellig kippenhok bij je?

Vanavond even naar de verloskundige geweest. Ze was weer heel tevreden. De kleine meid was eindelijk gedraaid en lag nu met haar hoofdje naar beneden. Ze had voldoende ruimte om te draaien (waarom verbaasd me dat niet? Omdat ik haar zo heerlijk veel voel wiebelen natuurlijk) Haar hartje klonk prachtig en mijn hb en bloeddruk waren goed. Daar kunnen we mooi twee weken mee vooruit.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 00:03

CLARAAAAA.....ben heel blij dat het zo goed gaat in je buik

Het wordt (en dat weet ik zeker) een heel mooi, lief meisje.

Ik ben zo benieuwd

Het was heel gezellig vanavond. Zal er morgen een nieuw topic over maken met foto's erbij.

Ik zou dit ook heel graag elke maand met de Hobbydoosforumdames/heren willen doen

Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 21:16
@ Clara: jazeker wel, alleen een heleboel komt mij wel bekend voor, maar dat krijg je als je al bijna 25 jaar getrouwd bent met een man met een lichamelijke beperking.

Vandaag een paar uur gewerkt en daarna mijn man opgehaald bij het revalidatiecentrum.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 07:47

hobbydoosjes

Lekker geslapen?????

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Als ik straks klaa ben met m'n diertjes, ga ik eerst wat huishoudelijke werkjes doen

tussendoor ook ff een pauze......samen met Anthony koffie drinken , want hij is vandaag lekker vrij van school en als dat allemaal is gedaan ga ik gezellig verder met ons huisje versieren voor de Kerst

Ik haak nooit af!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2011 om 13:39

Geen plannen maar mijn dag wordt vanzelf volgepland vandaag. Gisteravond vroeg de buurvrouw of ik even voor een uurtje op haar oudste twee jongens wilde passen. Natuurlijk. Hoe laat? Dat wist ze niet meer. Tien uur of elf uur. Het bleek elf uur te zijn dus kwam ze eerst om tien uur gezellig een bakkie doen. Breiwerk mee, kinderen mee, en kletsen. Daarna ging zij zelf weg en bleven de kinderen bij mij. Die waren lekker aan het spelen, terwijl ik een telefoontje beantwoorde van de collega die mij gaat vervangen tijdens mijn zwangerschapsverlof. Het is nu officieel geregeld en ze wil nog een paar dagen meelopen om echt in het ritme te komen. Iedere onderwijsassistent doet weer andere dingen. Iedere school vult dat zelf in. Vandaar dat ze nog even een paar daagjes mee wil kijken.

Daarna werden de kids opgehaald. Net op de jongste van de buurvrouw gepast toen zij de oudste naar de peuterspeelzaal bracht. De ander lag op bed dus kreeg ik ook de babyfoon. Lekker gekletst en naar de kerstversiering gekeken met een mannetje van ruim 4 maanden. Straks als ze de oudste weer ophaald mag ik vast weer even oppassen.

Vanmorgen kwam de postbode een pakketje brengen van een andere buurvrouw. Die vroeg (toen ze haar pakketje kwam halen) of ze ook weer eens gezellig langs mocht komen als wij samen aan het breien waren. En natuurlijk mag dat. Dus volgende week donderdag zitten we met drie buurvrouwen en 5 (!) jongens bij elkaar. Lekker samen breien. Al hoe wel, de ene buurvrouw is heel creatief maar breit niet. En of wij nog ergens aan toe komen met 5 echte mannen....

Er is nog wel een was die weggestreken moet worden. En een die opgevouwen wil worden. Mijn keuken moet eigenlijk schoon. Maar dat doen we straks wel als de kleine man weer wakker is. Kan ie helpen.... en nu heb ik even lekker rust.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 07:57

Een hele goeie morgen dames

Wat een weertje zeg

Je waait gewoon uit je jas . Maar weer wel heel gezellig binnen .

Kachel aan......radio aan......lekker rommelen in huis......kan hier echt van genieten.

Gisteren had Anthony de bladeren allemaal opgeruimd 

En ik zei nog tegen hem.......zou het maar laten liggen Anthony, het gaat stormen dus het ligt morgen toch weer vol .

En dat is nu ook zo

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 08:01

Waar is Wilma eigenlijk??

Ze is al een paar dagen niet op forum geweest volgens mij.

Zou ze ziek zijn?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 08:02

Goedemorgen

Ik ben vannacht zowat uit bed gewaaid!
Maar dan is het extra lekker in je bedje

Ik ga zo de kinderen naar school brengen en daarna mijn man en broer pesten op kantoor
Ik werk 3 ochtenden onder schooltijd in de thuiszorg (di/woe/do) en op vrijdag altijd van 8.45 - 15.00 op kantoor van het aannemersbedrijf van mijn man en broer. Daar doe ik alle administratie.
De jongens blijven dan over. Eén keer per week vinden ze wel leuk hoor.

En dan morgen gaat manlief de kerstboom van zolder halen en mag ik eindelijk los

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 08:53
Werken tot een uurtje of 5, daarna lekker eten en dan heerlijk aan de knutsel zoals mjn man het noemt. Morgen de hele dag (van 7 tot 22 uur) de kleinkinderen en zondag daarvan uitrusten
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 09:40

Goedemorgen allemaal

Het gaat iets beter met mij nu ik medicijnene heb , gisteren de jongens heel de dag gehad en dat was best vermoeiend maar  HARDSTIKKE LEUK

Roald kwam om broer gedag te zeggen , Lars kwam om ons en zijn broer gedag te zeggen dus met elkaar gekletst dingen gedaan die nog moesten en Lars heb ik naar de trein gebracht die moest gaan pakken zit nu in het vliegtuig op weg naar zijn meissie in Amerika.

Roald heeft hier nog een boterham gegeten en ging richting Puttershoek waar hij woont.

Piet ging sjoelen en ik was kapot maar dat was het waard en ik heb heerlijk geslapen.

Whahahahhaah

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2011 om 13:24

Lekker Corrie, gezellig de jongens over de vloer. En fijn dat je je eindelijk iets beter voelt.

Hier is het weer rustig nu. Geen storm en de zon schijnt. Binnen is het vandaag hard werken geblazen. Heb de wc gesopt, de badkamer is schoon terwijl Manuel in bad zat (die kan je werkelijk 1,5 uur in bad stoppen en dan wil hij er nog niet uit) Het bed is verschoont, er staat een was aan, de vaatwasser draait, Manuels bed is verschoont en straks wil ik nog even een was wegstrijken. Maar daar wacht ik mee tot Manuel wakker is. Die vind strijken geweldig. En omdat dat ding zo'n herrie maakt, en omdat hij dan beneden mag spelen. Beneden is de badkamer, onze slaapkamer en de wc. Dat zijn drie geweldige plekken. (ik vind het uiteraard wat minder. Gelukkig kan hij de deuren niet openkrijgen. We hebben ouderwetse deurknoppen die je moet draaien) Bovendien staat daar papa's oude boerderij waar hij vroeger zelf mee heeft gespeeld. Dus ook weer ander speelgoed.

En prompt hoor ik de kleine man. Die heeft maar een krappe 1,5 uur geslapen. Ook niet veel. En hij leek zo moe toen ik hem naar bed bracht. Ik zal hem maar eens gaan halen. Hij heeft zijn vaste ritueel al gehad. Ik heb een speen en een knuffel horen vallen. Dus meneer is echt wakker.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 08:12

Een goeimoggel weer!!!!!

Het is weer zondag

Vind het wel koud buiten.......

Het is zo lekker als je dan weer binnenkomt na het hondjes uitlaten. Lekker warm want zodra ik beneden ben, gaat de kachel omhoog

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2011 om 08:23

Goedemorgen het is inderdaad koud, dat is ook hier het vaste ritueel (helaas ook in het weekend om 6 uur buiten met de hondjes).

 

Ik ga vanmiddag met mijn dochters van 9 jaar en een vriendin naar Wicked.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns