Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Graag hulp bij patroon bloemen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tulp82 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tulp82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Graag hulp bij patroon bloemen
    Posted: 03 December 2012 om 08:18
Zie link, onderaan http://www.kekmama.nl/files/2011/10/Patroon-Zpagetti-mand.pdf
Graag wil ik een bloem haken met zpagetti, maar ik begrijp het stukje van de binnen kant niet. De 1 losse is dit geteld vanaf de haaknaald? En hoe dan verder. Ook ben ik opzoek naar een patroon voor een dubbele bloem of een grotere bloem. Wie kan mij helpen? Al vast bedankt.
Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2012 om 09:17
met gewoon garen lukt het me wel,meestal kijk ik op youtube daar staat heel veel uitleg over bloemen ook dubbele en groteren,misschien als je het eerst¨probeert via het filmpje met gewone garen dat het daarna lukt met zpagetti??weeet het niet hoor maar vind zpagetti soms wat lastiger haken als het om kleine dingen gaat..
heel veel succes
groetjes miralda.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns