Granny kussen en stof |
Reageer
|
| Autheur | |
Ghiano
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Granny kussen en stofPosted: 15 Februari 2014 om 09:20 |
|
Ik ben bezig met een granny square kussen maar nu vraag ik me af hoe ik de achterkant maak. Ik heb leuke stof die ik ervoor wil gaan gebruiken. Maar hoe maak ik die (liefst met een naaimachine) aan het haakwerk vast? Want over het haakwerk heen naaien werkt bij mij niet. Iemand tips?
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2014 om 09:22 |
|
dit is wat ik doe :
ik maak een kussen naar mijn eigen zin en naai daarna met de hand het gehaakte werk erop |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Jo Bateau
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2014 om 09:27 |
|
Zie mijn kussen: Ik heb de twee kanten dicht gehaakt en het stoffen kussen er in gestopt.
|
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Lelie
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1548 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2014 om 12:29 |
|
Ik heb een granny kussen gemaakt, daarna nog 3 randen vaste eromheen en daaraan de stof vastgezet. Eerst geregen en daarna emt de naaimachine 3 kanten voorzichtig vastgezet, kussen eringestopt en 4de kant met de hand gedaan.
|
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Februari 2014 om 18:48 |
|
Het probleem met alle kussens is eigenlijk om het mooi te krijgen moet je eigenlijk altijd wel een stuk met dehand doen dus ik zou voor de manier gaan van eerst kussen maken en dan de granny er met de hand netjes op vast zetten.
maar als het met de naaimachine kan doe ik dat ook het liefst. Ik weet niet waarom maar gewoon met de hand en naald en draad vind ik ook niet echt het leukste werk.
|
|
![]() |
|
lw1463
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Februari 2014 om 09:36 |
|
Zet een leuk cd-tje op, dat helpt mij altijd enorm
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |