Granny smiley |
Reageer |
Autheur | |
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Januari 2014 om 11:52 |
Er circuleert een patroon van een omslagsjaal, bestaande uit allemaal vierkanten met een doodskop er in. Die vind ik wel mooi, maar ik ben niet zo van de doodshoofden, dus bedacht ik dat ik er een wilde maken met smileys. Dus ik zoeken op 'granny smiley', kom ik dit tegen (sorry, beetje groot):
Maar goed, ik kan zelf zitten vogelen, en dan kom ik er misschien wel uit, maar heeft iemand misschien een idee of een bestaand patroon? Het is de bedoeling dat de smiley in de goede positie staat als het vierkant gedraaid is (dus vierkant in een ruit). En het liefst wil ik er gaten in 'haken' voor de ogen en monden, in plaats van er later allemaal ogen en monden op te mazen.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk idee, ik vind een granny smiley veel leuker dan doodshoofden.
Maar ik kan je helaas niet helpen. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij bestaat wel met hartjes i.p.v. Doodshoofdjes
|
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is ook een goed idee Pippie, weet je waar ik dat patroon kan vinden?
Edit: Ik heb hem al gevonden: http://heidisdesign.blogspot.nl/2013/08/harten-shawl.html .
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |