Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny Square deken

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 10:18
WAuw je gaat goed zeg!!!!

Word prachtig
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 10:42
Originally posted by ChantaltJH ChantaltJH wrote:

ik ga dinsdag even naar de markt want ik wil de deken van capri gaan maken, minder zacht dan phildar maar wel heel fijn om te haken..................
ik heb al een deken gemaakt van zeeman soft en die blijft toch niet zo mooi als mijn kussens van capri ondanks dat die kussen veel meer te lijden hebben!
 

Van welk merk is Capri? Is het acryl of katoen? En welke dikte haaknaald gebruik je hier voor?
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"



Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 15:41
gaaf wat een leuke deken, prachtige kleuren Esther, laat die foto maar zitten, deze is voor mij goed te doen, granny's haken is geen probleem....... nu de kleuren nog........ en welke wol.......... gaat weer leuk worden..........

leuke deken Jepe (LOL) kan me voorstellen dat die niet in een hoek ligt.
(ik hou het maar gewoon op Joke....... )
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 16:08
Ja, Marjo dat is prima! Wink
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 16:12
Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

De eerste grote granny square is klaar, daar komen er in totaal 4 van op de hoeken. Dan nog 16 middelgroot en 36 kleintjes. Het werkt heel prettig en snel.
 
Helaas komen de kleuren niet goed uit omdat de foto met kunstlicht is genomen, maar dan hebben jullie enig idee.
 


hoezo komen de kleuren niet goed uit, hij is prachtig...... word ik hebberig van.....
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 16:13
Originally posted by JePe JePe wrote:

Ja, Marjo dat is prima! Wink
Ik vergeet trouwens te vertellen wanneer ik die granny,s voor de deken heb gehaakt. Elke keer als ik naar koor ging nam ik wol en haaknaald mee. En als ik dan moest wachten omdat andere partijen moesten instuderen dan haakte ik toch al snel een paar granny,s. En tijdens uitvoeringen van het koor was er vaak lange pauze tussen het repeteren en eigenlijke optreden. Dus dan gingen er ook al snel een paar door mijn handen.
Toen die af was vroegen ze al wat ik nu moest doen om de tijd te doden..........Big smile Maar ja, daar hebben wij handwerkdames geen moeite mee toch?
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 16:14
Originally posted by m'jo m'jo wrote:

Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

De eerste grote granny square is klaar, daar komen er in totaal 4 van op de hoeken. Dan nog 16 middelgroot en 36 kleintjes. Het werkt heel prettig en snel.
 
Helaas komen de kleuren niet goed uit omdat de foto met kunstlicht is genomen, maar dan hebben jullie enig idee.
 


hoezo komen de kleuren niet goed uit, hij is prachtig...... word ik hebberig van.....

Niet perse hebberig maar wel gaan je handen kriebelen! En krijg je allerlei ideeën.
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 16:15
Prima invulling van de tijd...... als je alles wilt maken dat je leuk vind kom je tijd te kort...... waar hebben die dames het over.....LOL
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 18:04
Oh ja ik zie ook zoveel leuke dingen en wat mij het meeste aanspreekt begin ik mee. Ik heb nu iets gedaan wat ik normaal nooit doe en dat is wat tussendoor maken terwijl ik met iets bezig ben. Ik heb een kerstmutsje gebreid voor de Chihuahua van mijn vriendin, zij wil die graag gebruiken voor de kerstfoto voor in haar trimsalon. Dat heb ik vanmiddag gedaan en nu ga ik weer verder met mijn granny's, ik heb nu de vier grote klaar.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 08:13
Van welk merk is Capri? Is het acryl of katoen? En welke dikte haaknaald gebruik je hier voor?
 
capri is van katia en is katoen ik gebruik naald 2,5 of 3
het voordeel voor mij is dat ik er heel makkelijk aan kan komen aangezien ik geen wolwinkels in de buurt heb
 
 
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 17:53
Esther hoeveel bolletjes garen heb je van iedere kleur?

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 18:31
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

Esther hoeveel bolletjes garen heb je van iedere kleur?
Ik heb 6 bolletjes a 50 gram van iedere kleur, maar ik heb volgens mij wel veels te veel, maar ik ben ook van plan om de deken groter te maken als hij staat afgebeeld. Ik heb nu de vier grote granny's klaar en van de tussenmaat 11 stuks en ik heb 1 bolletje van elke kleur op.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 19:09
Dank je dan heb ik een beetje idee van wat ik mee moet nemen je gaat wel lekker snel hoor
we krijgen vast binnen kort wel weer een foto van je.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 19:19
De deken die je zoekt, staat ook hier bij patronen van hobbydoos.nl volgens mij is het een drops patroon die je kunt downloaden. 4 kleintjes en 1 grote granny square. Alleen andere kleuren, wel mooi patroon heb hem zelf ook gedownload. Trouwens een goed idee op ruitjespapier uittekenen. Ik heb nu zoveel squares gehaakt van verschillende kleuren. Kan ik ook op ruitjespapier inkleuren, zo zie ik hoe de kleuren het mooist kunnen verspringen. Morgen papier kopen.
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2012 om 20:17
Originally posted by Cresi Cresi wrote:

De deken die je zoekt, staat ook hier bij patronen van hobbydoos.nl volgens mij is het een drops patroon die je kunt downloaden. 4 kleintjes en 1 grote granny square. Alleen andere kleuren, wel mooi patroon heb hem zelf ook gedownload. Trouwens een goed idee op ruitjespapier uittekenen. Ik heb nu zoveel squares gehaakt van verschillende kleuren. Kan ik ook op ruitjespapier inkleuren, zo zie ik hoe de kleuren het mooist kunnen verspringen. Morgen papier kopen.


de deken bestaat uit 3 verschillende blokken Cresi; 1 grote granny, 1 bestaand uit 4 granny's en 1 die bestaat uit 9 mini granny's......
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 17:23
Ik schiet al lekker op, volgens het patroon moet ik 39 van de allerkleinste maar daar maak ik meer van want ik wil de deken groter maken. Ook wil ik dan nog 2 groters bijmaken.
 
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 17:59
Je schiet lekker op zeg! En mooie kleurcombinaties heb je gemaakt.
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 18:50
hoi, zo de vaart zit er lekker in! mooie kleuren 
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 21:11
Wat een mooie deken! Prachtige kleuren, het gaat bij mij ook kriebelen maar ja, er ligt nog wat op stapel hier, gauw gaan haken dan maar!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 13:36
Dat wordt prachtig en wat heb je al veel ik krijg ook zin om er aan te beginnen maar moet ook eerst nog andere dingetjes afmaken.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns