Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny Square deken

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 19:20
Haha moet nog zoveel afmaken maar was vandaag in Hardenberg en heb wel kleurtjes gekocht voor deze deken ik heb 6 kleuren zal ook wel te delen zijn denk ik er is zoveel dat ik niet kon kiezen. zal proberen morgen een foto te maken van de kleurtjes die ik heb gekozen.
 
Dus het zijn 4 grote 39 kleine en 11 tussenmaat Esther? laat alsjeblieft je foto's staan anders kom ik er niet uit hahaha

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 19:42
Hoi Lenie, ik maak 'm groter, het worden 6 grote, 28 middelgrote en 63 kleintjes LOL Ik ben nu met alle kleintjes bezig en heb er nu 23 dus ik ben nog wel even bezig Wink en ik laat altijd mijn foto's staan, ben benieuwd naar jouw kleurtjes!
 
Volgens het patroon van de deken op de eerste foto zijn het 4 grote, 16 middelgrote en 36 kleintjes.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 20:14
Dan ga ik daar eerst van uit en dan kan ik altijd nog verder zien of hij groot genoeg is.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 16:27
Ik was vergeten een foto te plaatsen maar dit zijn de kleurtjes die ik heb gekocht en meteen even een voorbeeld van een blok gemaakt.
 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 16:34
Woh, dat zijn ook prachtige kleuren Lenie! Waar heb je de wol gekocht?
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 16:46
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

Ik was vergeten een foto te plaatsen maar dit zijn de kleurtjes die ik heb gekocht en meteen even een voorbeeld van een blok gemaakt.
 
Dat zijn ook hele mooie kleurtjes zeg. Leuk om te doen he?
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 16:47
Ik heb nu net de laatste hand gelegd aan de laatste Granny en nu moet ik ze in elkaar zetten en daarna er nog een randje omheen bedenken en dan is hij klaar. Het zijn 6 grote geworden, 32 middelgrote en 63 kleintjes.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 17:11
Wat ben je dan al ver Esther ben zo benieuwd hoe hij er uitziet wordt wel een heerlijk grote deken
en hoe heb je de verdeling dan gemaakt ook twee grote in het midden? leuk hoor ben nieuwsgierig

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 17:13
JePe hier heb ik het garen gekocht
http://www.breigarengigant.nl/   Het is bravo van sachemyer heeft heel veel kleuren en het blijft ook mooi in gebruik.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 17:14
ben ook erg benieuwd naar de granny en mijn handen beginnen ook vreselijk te jeuken Tongue
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 17:25
Haha Bittersweet krabben helpt niet haken wel LOL

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 14:05
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

Haha Bittersweet krabben helpt niet haken wel LOL
 
Ja dat is waar haha, maar ik wil allemaal nog zoveel Smile  Maar ik ga deze ook zeker nog een keertje maken!
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Augustus 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 74
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 14:38
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

Haha moet nog zoveel afmaken maar was vandaag in Hardenberg en heb wel kleurtjes gekocht voor deze deken ik heb 6 kleuren zal ook wel te delen zijn denk ik er is zoveel dat ik niet kon kiezen. zal proberen morgen een foto te maken van de kleurtjes die ik heb gekozen.
 
Dus het zijn 4 grote 39 kleine en 11 tussenmaat Esther? laat alsjeblieft je foto's staan anders kom ik er niet uit hahaha
 
ik woon in hardenberg, maar waar hebt u die wol gekocht? ik kan het niet vinden... :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2012 om 17:32
Het is vrij moeilijk te vinden, het ligt aan een ventweg van de grote weg zuidelijk van Hardenberg, voor zo ver ik weet.

Je kunt hem googelen onder "breigarengigant".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 10:13
Originally posted by Lenie25 Lenie25 wrote:

JePe hier heb ik het garen gekocht
http://www.breigarengigant.nl/   Het is bravo van sachemyer heeft heel veel kleuren en het blijft ook mooi in gebruik.
Jaline als je op deze link klikt kun je het adres en de openingstijden vinden,

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Augustus 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 74
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2012 om 11:38
magtelt en lenie, bedankt, ga gelijk kijken!!
Back to Top
boomertje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boomertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 18:48
wat een prachtige deken ben je aan het maken
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 19:29
Originally posted by boomertje boomertje wrote:

wat een prachtige deken ben je aan het maken
Mijn deken is al klaar, kijk hier maar Wink
Back to Top
Bittersweet View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1219
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bittersweet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 13:43
Heb vandaag ook maar weer katoen gehaald  en ga er ook aan beginnen, lekker voor tussendoor :)  Kan het toch niet laten haha!
 
Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2012 om 13:57
wat veel leuke dingen zie ik hier weer voorbij komen...heb de sneeuvlok nog nniet eens af en wil al met dit soort dekens beginnen..haha wel erg mooi allemaal
groetjes miralda.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns