Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny square in progress

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Granny square in progress
    Posted: 18 Maart 2012 om 19:56
Ik ben bezig voor een sprei. Ik haak eerst alle vierkantjes, anders ben ik bang dat ik alleen een klein dekentje krijg. Ik zit nu op 100 vierkantjes, ik ga voor 300, maar ik ben bang dat ik er 400 nodig heb.
Ik hoop met updates mezelf te stimuleren, want het vierkantjes haken komt me momenteel de neus uit  Tongue
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 20:02
Lol, ik ben ook bezig met een deken maar ik moet tussendoor echt wel even wat anders haken soms want het komt mij ook de neus uit.
Nu doe ik het wel met grote vierkanten, maar er lijkt geen eind aan te komen.
Maar leuke kleurtjes gebruik je! Ben benieuwd hoe het sprei eruit komt te zien.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 20:07
Zo dat zijn er nog al wat ,ben je het nog niet beu al die vierkantjes.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 20:46
Ik heb mijn vierkantjes aan elkaar gehaakt ,dit is al heel mooi ik kijk al uit naar het eindresultaat
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 20:58
Het ziet er leuk uit! Ja, een hele klus maar het is wel mooi...
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 21:25
Hoi,
 
Wat zijn ze leuk zeg! Ik zou gewoon wat tussendoor doen om jezelf gemotiveerd te houden en dan bijv. iedere dag 2 vierkantjes of zo. Zo vordert het project en wordt het niet saai Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 22:00
Ziet er leuk uit. Dit is ook al een hele hoop. Succes verder. Groetjes, Lida
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2012 om 22:04
jeetje wat veel zeg.
knap gedaan hoor.
maar je moet nog zoveel.
als je er weer doorheen zit gewoon even hier klagen dan beuren wij je wel weer op voor de vlgende 100 stuks.
 
Back to Top
Saskia Angelie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Januari 2012
Locatie: Goudswaard
Status: Offline
Points: 669
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia Angelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 01:17
643 meter wol , 26257 steken gebreid = 1/4 gedeelte KLAAR !!!

Ik ben een deken aan het breien ( 1 kleur, diverse steken) !!!...dag 6 vandaag...

Maar wat jij aan het maken bent, phoe ...heel veel werk !,
ziet er wel al lekker kleurrijk uit !!!

Groetjes,
Saskia
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 06:10
Dat word vast en zeker prachtig
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 08:25
wel meid chapeau ik was ook bezig met een sprei (haken ) de mijne ligt opzij omdat ik nu bezig ben aan de pimpellies sjaal en tussen door wat haken maar we komen er wel 

zoals ze in belgie zeggen met tijd en boterhammen 
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2012 om 23:41
Je hebt er wel al veel gemaakt vind ik heel mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 07:29
ook ik ben met een grannydeken bezig en die vierkantjes komen mij ook mijn neus uit
ik doe dan ook wel eens iets tussendoor
Ik vind de jou wel erg mooi ondanks het vele werk
het is het werk echt waard hoor!!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 08:39
Dat ziet er al super uit! Tja, afwisseling is de sleutel voor iedereen hier denk ik, 400 stuks is ook niet weinig! Succes verder en hou ons op de hoogte!
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:21
Jeetje zazia je hebt er al heel veel. Ik heb er liggen voor een tas en een kussen....... Maar nog steeds niet aan elkaar gemaahtConfused. En dan te bedenken dat ik ook een granny sprei wil hakenLOL volgens mij komt die dan helemaal nooit in elkaarWink
Vind de kleurtjes en de square echt super mooiClap. welk garen en square gebruik jij dan.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:33
Prachtige kleuren gebruik je. Het wordt echt mooi.
Wat een klus...
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:36

Ik gebruik eigenlijk vooral acryl van de wibra (Saskia), de felroze van zeeman, die is net iets mooier dan van de wibra en een paar restjes wol die mijn moeder al jaren in huis rond heeft slingeren Wink Ik leg alle bollen voor me neer en pak meestal de kleurtjes in willekeurige volgorde.

De square die ik gebruik heb ik van youtube.
Het is wel in het engels, maar op zich toch wel duidelijk.
 
Bedankt voor alle motiverende reacties Hug
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 12:57
Vrolijk hoor! Hou vol :)
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2012 om 16:07
hallo zazia,
 
wauw je schiet al lekker op,
ik maak ook een sprei voor mijn zoon,ik heb maar 955 vierkantjes nodig van 5,5 cm
heb er al 500 dus ik schiet op,duurt wel een heel jaar maar ach als het maar af komt
denk ik dan,die van mij zijn 1 kleur,die van jou zijn zo gezellig kleurig,maar wat een rotbaan weer om al de draadjes af te werken,
en ik maak ook steeds wat tussen door hoor,anders word je gek,hahahahah
 
mijn complimenten voor je mooie werk al,
op naar de volgende 100,
 
groetjes hester
 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns