Granulaat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Wilma1979 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Augustus 2012 om 19:24 |
Hoi Allemaal, Hebben jullie tips waar ik Granulaat kan kopen voor mn Amigurumi's (wil binnenkort mn eerste Amineko gaan proberen te maken)? Heb al de webwinkel Beren Atelier Tierlantijnje gevonden maar wie weet er nog meer? Wederom bedankt voor jullie reacties. |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nog nooit gekocht of gebruikt
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Ik gebruik het ook niet maar ik heb het wel op de markt zien liggen misschien is dat bij jou ook zo
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Volgens mij verkoopt creamijn het nu ook.
|
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Hier ook tot nu toe geen succes gehad, zelfs niet bij de dierenzaken, wilde heel fijn aquariumgrit gebruiken daarvoor, maar wit is uit de mode, dus pech.
|
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Volgens mij hebben ze zoiets ook bij de Action.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Wilma, ik ben ook heel lang op zoek geweest en kon het ook alleen maar vinden waar je het zelf ook al gezien heb. Heb het daar ook besteld. Gelijk vier kilo samen met een vriendin dan vallen de verzendkosten mee. Vroeger verkochten ze het ook bij een hobbywinkel bij ons in de stad maar daar was het veel duurder.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Is het anders een idee om met vulling en knikkers te werken? Die kun je vast nog wel in speelgoedzaken vinden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
granulaat is ook wat rebornmaakster gebruik het voor het vullen van rebornbaby's,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
sun-kitty ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
|
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
ik gebruik er meestal gedroogde linzen of zo voor.
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Kan ook maar dan moet het niet voor kinderen bestemd zijn en dus af en toe in de wasmachine moeten. Want dan kun je er gelijk soep van eten
![]() |
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
via deze link kan je het bestellen volgens mij:
|
|
![]() |
|
Toffe link!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |