Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granulaat

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Granulaat
    Posted: 24 Augustus 2012 om 19:24

Hoi Allemaal,

Hebben jullie tips waar ik Granulaat kan kopen voor mn Amigurumi's (wil binnenkort mn eerste Amineko gaan proberen te maken)? Heb al de webwinkel Beren Atelier Tierlantijnje gevonden maar wie weet er nog meer?

Wederom bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Wilma

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:46
nog nooit gekocht of gebruikt

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:12
Ik gebruik het ook niet maar ik heb het wel op de markt zien liggen misschien is dat bij jou ook zo

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 21:08
Volgens mij verkoopt creamijn het nu ook.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 21:26
Hier ook tot nu toe geen succes gehad, zelfs niet bij de dierenzaken, wilde heel fijn aquariumgrit gebruiken daarvoor, maar wit is uit de mode, dus pech.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 22:21
Volgens mij hebben ze zoiets ook bij de Action.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 23:11
Wilma, ik ben ook heel lang op zoek geweest en kon het ook alleen maar vinden waar je het zelf ook al gezien heb. Heb het daar ook besteld. Gelijk vier kilo samen met een vriendin dan vallen de verzendkosten mee. Vroeger verkochten ze het ook bij een hobbywinkel bij ons in de stad maar daar was het veel duurder.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:20
Is het anders een idee om met vulling en knikkers te werken? Die kun je vast nog wel in speelgoedzaken vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 13:38
granulaat is ook wat rebornmaakster gebruik het  voor het vullen van rebornbaby's,
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2012 om 14:11
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Is het anders een idee om met vulling en knikkers te werken? Die kun je vast nog wel in speelgoedzaken vinden.
In mijn geval toen niet, want het waren pootjes van 5 steken rond, dus moest echt heel fijn grind oid hebben.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:20
ik gebruik er meestal gedroogde linzen of zo voor.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 13:43
Originally posted by kaatgr kaatgr wrote:

ik gebruik er meestal gedroogde linzen of zo voor.
Kan ook maar dan moet het niet voor kinderen bestemd zijn en dus af en toe in de wasmachine moeten. Want dan kun je er gelijk soep van eten Wink
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 15:44
via deze link kan je het bestellen volgens mij:

Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 16:41
Toffe link! Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.449 seconden.
Lang Yarns