grappige kinderlogica of -uitspraken |
Reageer | Pagina <12345 7> |
Autheur | |
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man was gisteren aan het klussen op het dakterras. Dochter (5jaar) wil vol trots iets aan haar papa laten zien. Ze loopt vervolgens weg en laat de deur open staan en zegt: 'als je het koud hebt mag je hem wel dicht doen.' Kijkt daarna even moeilijk, want papa staat buiten en zegt dan: ' of als je het warm hebt.'
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren had mijn kleinzoon van 6 voor het eerst een voetbaltoernooi .( Ik heb zelf een hekel aan voetballen ,maar ik geniet omdat die kleine mannetjes ook genieten)
Ze hadden een beker gewonnen en ieder kind kreeg een medaille . Voor de beker was de afspraak gemaakt dat iedereen de beker 4 dagen thuis mocht hebben . Oma ik ga vragen of jij hem ook 4 dagen mag hebben hoor ,want door jou heb ik een doelpunt gemaakt . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
in feite zit er in die kleine mannen toch veel medeleven zonder dat ze het zelf weten.
|
|
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, wat ontzettend lief van je kleinzoon.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn tante die woonde altijd in een appartement. Op een gegeven moment zegt zij tegen haar kleindochter, roep de lift eens. (word hier weleens gezegd) Maar in plaats van op de knop te duwen om de lift te laten komen, zet zij haar handjes rond haar mond en roept zo hard ze kan LIIIIIEEEEFT.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beide:
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
1 van onze kinderen wilde jeu de boules spelen met de andere kinderen, maar geen van de kinderen wilde met hem spelen, waarop onze zoon antwoorden; "dan ga ik wel met niemand spelen", en hij gooit een aantal ballen naar het witte balletje, dan hoor ik hem zeggen; "goed zo "niemand" jij hebt gewonnen!!!
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en dan heeft niemand nog gewonnen ook. Speelt wel heel (h)eerlijk. |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
een klein jongetje wint net op de kermis een groot plastiken geweer met vanalles er bij en is groots gaat naar zijn oma, zegt oma daar ben je nog te klein voor geef dat maar aan je oudere broer dan krijg jij iets anders van mij, dar is hij het helemaal niet mee eens...oma; kiik eens wat ik heb gemaakt, (een juten pot met opschrift) vind je dat mooi,
zegt oma trots; NEE zei het teleurgestelde kind oprecht en hij had de lachers op zijn hand |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
De R is nog niet koud in de maand of de griep heeft ons huis al weer in z'n macht.
Momenteel liggen er 4 van de 5 kinders op de bank over te geven, lees goed beroerd te zijn. Zegt m'n man, nou zoon V, heeft verhoging, dochter S heeft verhoging, zoon Vn heeft ook nog verhoging, dochter D heeft zo te zien ook nog verhoging...waarop dochter D zegt met een zacht piep stemmetje...."dat klopt pap, heb net nog een extra kussen onder m'n kussen gedaan"! |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Hahahaha...
Zo lógisch he? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja By MG geef ze maar eens ongelijk. Met dat extra kussen ligt haar hoofdje toch hoger he, dus het is verhoogd. (net zoals je bv een verdiep bij op een huis zet, dan is het toch ook verhoogd).
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
o ja echt logica
|
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha geweldig al die kindertaal
Onze zoon kwam vroeger uit school en riep mahaaaaaam mahaaam ik weet wat Wat heb je geleerd dan kerel. Nou het leven zit in een millenium heb ik geleerd |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
francis3
Post Options
Thanks(0)
|
Een nicht van mij die verjaarde en is tien jaar geworden. Ze vraagt aan haar mama (mijn tante):" Mama, ik ben nu tien jaar geworden, ben ik dan een tiener"? Mijn tante antwoord daarop:"Ja meisje nu ben je een tiener". Mijn nicht kijkt bedenkelijk, en opeens komt er weer een vraag: "Zeg mama, als ik volgend jaar verjaar, dan word ik toch elf jaar he"? "Ja dan word je elf jaar, waarom vraag je dat"? "Ben ik dan een elfver"? |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
sjaans voor uw nichtje. Mijn kinderen zijn allemaal neger geweest.
|
|
|
|
Reageer | Pagina <12345 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |