grappige kinderlogica of -uitspraken |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Blauw zijn komt volgens mij oorspronkelijk van het spreekwoord "Zo blauw als een tientje" wat inderdaad betekend dat je behoorlijk toeter bent.
Van de blauwe knoop zijn betekent dat je geen alcohol drinkt. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
"Waar zit mijn acute blinde darm?"
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren oppasdag
Omdat zijn vader naar NY was moest mijn dochter kleinzoon naar voetbal training brengen na haar werk ,dus haasten Hij had zijn trainings spullen alvast aangetrokken . Kort wit broekje ,ik kreeg het al koud als ik er naar keek . Ik : heb je geen maillot ,dit is toch veel te koud die blote benen . Die werd opgezocht . Toen z,n shirt . Ik : heb je wel een hemd aan ?? Ja ik heb een sweater aan een shirt en m,n buikvel dat is genoeg anders stik ik |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen zijn we bij mijn schoondochter op de koffie geweest.
Voor mijn CVA bleven we dan meestal daar lunchen, nu is dat net even teveel voor mij. Mijn schoondochter had tegen mijn kleinzoon (over twee weken wordt hij drie) gezegd dat opa en oma koffie kwamen drinken en daarna weer naar huis zouden gaan. Wij zijn daar, kleinzoon blij en enthousiast en kletst lekker. Het was gezellig, we drinken koffie, eten een koekje en praten gezellig. Opeens zegt kleinzoon: "Oma koffie op, opa koffie op. Nu gaan ze weg. Gelijk heeft ie. Afspraak is afspraak. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha-ha... Wat zal je schoondochter het even warm gekregen hebben. Eerlijkheid is toch maar een erg moeilijk begrip.
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Wel nee...
We schoten tegelijk in de lach. Het was nogal komisch. Ik wist tenslotte dat we alleen koffie zouden drinken. Ook weet ik dat schoondochter haar zoon zoveel mogelijk verteld wat en hoe. Kleinzoon kan niet tegen onverwachte dingen, hij is licht autistisch |
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een kindje kan toch zo onschuldig zijn he😍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat is ongelooflijk hé hoe dat die kleinmannen alles onthouden en in het oog houden zonder dat ge het merkt. Hij is toch wel efkes voor de zekerheid in de tassen komen zien of ze wel degelijk leeg waren?
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Afgelopen Maandag was zo als altijd oppasdag op kleinzoon .
In de vensterbank stond nog steeds het door hemzelf gemaakte kerststalletje . De figuren waren van klei textiel en wol gemaakt, best leuk en die stonden vastgeplakt op de zijkant van een schoenendoos ,die dus het stalletje was In de kribbe lag het Kindje ,LOS Het Kindje heb ik niet vastgeplakt oma,moest wel , want als hij 8 is ( is hijzelf ook )past hij er toch niet meer in . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar is geen speld tussen te krijgen.
|
|
*kathy*
Hobbyguru Lid sinds: 29 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2050 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die logica vind ik zeer reeel!
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, er zitten leuke bij! Ik heb zelfs even hardop moeten lachen om sommige! Zelf hadden we vroeger buren die katholiek waren, en buurvrouw had het vaak over Maria. Wij waren niet katholiek, dus alle beelden daar in huis en zo waren ook vreselijk interessant. Op een dag was ik (toen was ik misschien een jaar of 5, kon net een beetje lezen) met mijn moeder aan het thee drinken. Ze zag mij al een tijd naar het biscuitje kijken voordat ik vroeg: "Mama, waarom hebben wij eigenlijk katholieke biscuitjes?" Ze had eerst geen idee waar ik het over had, maar toen zag ze het: "Maria" stond erop... Volgens mij bestaan de Maria-biscuitjes nog steeds, of niet? (Ik heb liever San Francisco, haha.)
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor de "mariakaakjes " zoals ze bij ons heten bestaan nog .
We kregen ze iedere zondagmiddag bij mijn oma bij de thee . Ik vond San Francisco ook lekkerder . Mijn oma wilde daarin wel meegaan ,maar ik kreeg dan wel een halve ,want ze waren groter . Hoe is het barman probleem opgelost Bep ? Het is al jaren een probleem voor iedereen de juiste rol te vinden . |
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |