Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenGratis kerstige restlapjes!!!

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 05 November 2008 om 20:53
Ook ik zou  kunnen helpen. Ben elke maandag in overvecht, aanstaande vrijdag ook en doordeweeks zit ik thuis dus kan dan eventueel ook helpen.
Back to Top
*marjolein* View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 12:14

Hihi bedankt voor het aanbod! Ik laat het wel weten als ik er simpel van word. Ik moet vooral wat wasjes draaien en daarna laat ik wel weten of ik hulp kan gebruiken.

 

Oja, ik heb van zwart velours de panne echt best grote lappen, waar je blouses en zelfs rokken/jurken van kan maken. Iemand hier in het bijzonder interesse voor, anders verdeel ik ze gewoon.

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 September 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 13:59

Als niemand serieuze interesse heeft dan zou ik wel zo'n lap willen. Ik wil dan voor het eerst proberen om er een verkleed prinsessen jurk voor mijn dochter van te maken, ze is dol op zwart ......

Als er anderen zijn die al wel goed kunnen naaien dan zou ik die voor laten gaan. Het zou jammer zijn als het bij mij misschien mislukt en een ander er een prachtig kledingstuk van had kunnen maken.

groeten,

bianca

Back to Top
*marjolein* View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 14:53

Citeer Als er anderen zijn die al wel goed kunnen naaien dan zou ik die voor laten gaan. Het zou jammer zijn als het bij mij misschien mislukt en een ander er een prachtig kledingstuk van had kunnen maken.

Daar ben ik het nou een lekker niet mee eens! Het is geen spul van 300 euro per meter en daarnaast, elke creatie is zoveel waard als wat ermee gebeurt. Of het dan prachtig of gewoon ok is, maakt geen fluit uit. Wat is er mooier dan een prinsessen jurk voor een klein meisje als einddoel voor een restlap stof? 

Verder, zelfs al zou je een lap als oefenlap gebruiken om beter in kleren maken te worden vind ik dat al een mooi doel. Zolang de lapjes niet als wc papier of zeemlap worden gebruikt vind ik alles even waardevol als einddoel.

Ik houd jullie op de hoogte. Oja, per persoonlijke berichten de adressen doorgeven voor wie het op laat sturen is wel handig. En wellicht ook het afspreken voor het ophalen enzo.

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 September 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 15:23

Tja zo kan je het ook zien en daar ben ik natuurlijk wel erg blij mee. (en mijn dochter natuurlijk ook als het af is.)

Ik hoor wel wanneer ik het mag komen ophalen.

groeten, bianca

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 16:44
Ik zou wel willen leren naaien met het naaimachine en dan een dekentje maken ofzo. Zou dat ermee lukken?
Groetjes

Nathalie
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 18:21

Originally posted by NaJa NaJa wrote:

Ik zou wel willen leren naaien met het naaimachine en dan een dekentje maken ofzo. Zou dat ermee lukken?

Dat zal met de restlapjes zeker wel lukken denk ik. Als je verschillende kleurtjes neemt, kan je er een soort quilt van maken, een blokjesdeken. Maar ik weet niet of dat moeilijk is om mee te beginnen.

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 19:03
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

Originally posted by NaJa NaJa wrote:

Ik zou wel willen leren naaien met het naaimachine en dan een dekentje maken ofzo. Zou dat ermee lukken?

Dat zal met de restlapjes zeker wel lukken denk ik. Als je verschillende kleurtjes neemt, kan je er een soort quilt van maken, een blokjesdeken. Maar ik weet niet of dat moeilijk is om mee te beginnen.

ik denk dat dat wel moet lukken, eerst vier kantjes knippen, die als repen aan elkaar en dan de repen aanelkaar,lapje erachter en klaar is kees

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 19:06
Hoi Marjolein,
Wat vind ik dit een grandioos idee!
Jij komt zo van al je lapjes af en de ander kan er leuke dingen meedoen.
Groeten Creaans.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 06 November 2008 om 20:08

.........Hallo Marjolein heb even op je site gekeken............prachtig hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn dochter is gotich........had de vorige week nog een gothic-avond in groningen..................ze draait zelf ook  is dj

ze kleed zich niet zo erg opzichtig..............maar toch leuk

groetjes geesje
Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Direct Link To This Post Posted: 07 November 2008 om 12:04

Als je dan nog ooit wat over hebt, wil ik ze wel van je overnemen. Maar geef maar eerst aan scholen en mensen die al kunnen naaien enzo. Anders voel ik me heel schuldig.

 

Groetjes

Nathalie
Back to Top
*marjolein* View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Posted: 11 November 2008 om 20:08

Ik geef even een teken van leven. Ik ben druk ;lapjes aan het wassen, wat een heel grappig droogrek oplevert. Tevens ben ik het al in verschillende tassen aan het verdelen. Ik laat het weten, desnoods via persoonlijke berichten als de eerste dingen opgehaald kunnen worden of de deur uit kunnen worden gestuurd. Dat zal niet lang duren.

Originally posted by Geesje Geesje wrote:

.........Hallo Marjolein heb even op je site gekeken............prachtig hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn dochter is gotich........had de vorige week nog een gothic-avond in groningen..................ze draait zelf ook  is dj

ze kleed zich niet zo erg opzichtig..............maar toch leuk

Wat leuk. Ik ken wat mensen die wel eens naar Groningse gothicfeestjes gaan. Die zullen vast eens op haar muziek gedanst hebben. Wat is haar DJ naam?

En bedankt voor het compliment

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 September 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Direct Link To This Post Posted: 11 November 2008 om 22:01

Wat maak je er toch een werk van, wel super lief van je dat je alles schoon wilt weggeven. Wordt je er niet helemaal dol van al die lapjes in je huis aan het drogen en al die verschillende tasjes...

doe het rustig aan.

Back to Top
*marjolein* View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2008 om 13:01

Oja en Naja, mocht ik wat overhouden, om wat voor een lapjes zou het dan gaan? Een lak met gaas dekentje lijkt me toch niet alles Dus bedoel je dan vooral velours? Of...? En zwart of zwart met kleuren?

 

En Everline, maak je geen zorgen, ik doe het met plezier

Back to Top
NaJa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 437
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2008 om 14:59
Originally posted by *marjolein* *marjolein* wrote:

Oja en Naja, mocht ik wat overhouden, om wat voor een lapjes zou het dan gaan? Een lak met gaas dekentje lijkt me toch niet alles Dus bedoel je dan vooral velours? Of...? En zwart of zwart met kleuren?

 

En Everline, maak je geen zorgen, ik doe het met plezier

hihihi! Nee dat is misschien inderdaad niet zo'n zicht. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor. Ik ben met alles blij, zwart en kleuren. Kijk maar of je nog wat overhoudt! Ik voel me anders zo hebberig

Groetjes

Nathalie
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 12 November 2008 om 16:37
 Ik weet niet of er nog iets over is.Maar zo ja, ..........als het maar gekleurd is. Voor het quilten of poppen makenIk weet ook niet hoe het geregeld is met evt. kosten, maar dat lees ik dan wel.
Groetjes Catharina

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2008 om 19:37

  Hallo Hobbydozen.....ik ben weer thuis.

Marjolein ik ben het vergeten te vragen, maar als ik het goed heb onthouden ( van toen)dan heet ze........Misticque, hahahah hahahahahahahaha     & nbsp;         & nbsp; ik heb het verkeerd geschreven geloof ik.........

groetjes geesje
Back to Top
*marjolein* View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 69
Direct Link To This Post Posted: 21 November 2008 om 20:21

Hihi, je moet er wel erg hard om lachen dat het misschien verkeerd geschreven is Maar ik zal eens vragen!

Beste mensen, deze week was even een chaotisch weekje op persoonlijk vlak, ik heb een hartsvriendin en haar gezin in iets heel moeilijks bijgestaan. Zodoende een lichtelijke vertraging opgelopen. Doch, de mensen voor wie ik al dingen af had, daarvoor gaat het maandag op de post dan, de dozen staan klaar. En er vullen zich al meerdere andere tassen.

Tot snel berichtens of verwacht maar snel iets (Naatje en boek) met de post!

Creatieve meid, ik heb jouw zak ook klaar! (hoop dat het wat beter is met de hersenschudding?). Je hebt er een berichtje over.

 

Groetjes,

 

Marjolein

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 21 November 2008 om 20:40

Hi Marjolein,

Ik zie dit toppic nu pas. Maar ik hou me ook aanbevolen....(Als er nog wat is). Zelf maak ik tassen en kan daar allerlei soorten stofjes voor gebruiken.

Wat maak je trouwens ontzettend mooie dingen!!!!!

Ben benieuwd!

Groetjes Syl
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Direct Link To This Post Posted: 22 November 2008 om 10:55
Voor de school waar mijn man werkzaam is, zullen er blij mee zijn. Neem de verzendkosten op me.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns