Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Griep

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Griep
    Posted: 26 Oktober 2019 om 09:08
Wanneer is die griep klaar? Ik ga de vierde week in en blijf hoesten. Ik heb al gehoord, dat huisartsen alleen maar zeggen, dat het moet slijten. Dus ik zal haar een bezoekje besparen. De prik krijgen we pas 19 november.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Teunis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Oktober 2019
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 165
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 10:28
Ik heb dit jaar voor het eerst de prik gekregen. Ik ben dan ook nog maar net 60.
Het zal mij benieuwen.
In voorgaande jaren heb ik nooit griep gehad. Wel verkouden, maar dat is iets anders.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 11:23
Ik krijg al jaren de griepprik en heb daarna ook nooit griep gehad. Verkouden wel maar dat is iets anders dan griep, hoewel je je daar ook behoorlijk ellendig door kunt voelen zeker als het zo lang aanhoudt. EEn paar jaar geleden maanden achterelkaar. Soms wel even weg maar dan was het er weer. Op advies van een vriendin L-Lysine gaan gebruiken. Het duur even voor het weg is, maar daarna geen of nauwelijks meer last van verkoudheid gehad. Ik neem ze nog steeds, niet dagelijks, maar wel zeker 4 à 5 keer per week.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 12:33
Beterschap met deze hardnekkige griep. Ik heb er zelf nog niets van gemerkt en leef zonder griepprik.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 14:14
Ik heb jarenlang een griepprik gehaald. Omdat ik bang was mijn moeder te besmetten hoopte ik daarmee voorkomen dat ik de griep kreeg.
Mijn moeder is in juli jl overleden, dus ik denk dat ik deze jaarlijkse griepprikoptocht bij de huisarts maar eens oversla.
Bij verkoudheid gebruik ik meestal echineaforce van dr Vogel, met goede resultaten.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 16:55
Dit was mijn eerste griep in jaren. Normaal voelde ik me 's winters wel eens heel kort niet zo lekker, maar dan zette het niet door. Ik denk dat die prik wel werkt. Ik zal onthouden L-Lysine. Bedankt, Lidwina.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2019 om 20:53
goed uitzieken Magtelt, tegen het hoesten misschien eens honing proberen of vicks of dampo onder de voeten smeren.
Sterkte en beterschap hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergop.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns