Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Griepprik

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2020 om 19:09
Fijn, Mutti, ik hoopte al dat wol en naalden bij je gingen kriebelen. Ik heb een herfststola af en ben met een tweede bezig, gewoon een driehoek in granny stripes. En ik brei een babydeken, de breedte is 110 cm, dus de lengte moet ook zoiets worden. Hij schiet niet echt op, maar hij is ook voor de cadeautjestas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2020 om 12:03
Dank je Machtelt .

Mijn breiwerk gaat ook nog niet zo snel ,maar een slak komt er ook .

Mijn dochter had de vorige 2 paar sokjes alweer verkocht ,
Weer wat voor het goede doel .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2020 om 17:01
Elke dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar. Ik weet eigenlijk niet of dat op luiheid slaat of dat het een bemoediging is voor mensen met weinig tijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2020 om 17:46
Ik denk doorzetten ,of inderdaad weinig tijd

Ik weet wel dat ik werkstukken klaar moest hebben en dat ik tijdens het eten koken ,en op op moest letten ,nog zoompjes stond te naaien .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2020 om 18:19
Wij vrouwen kunnen dat, twee of drie dingen in de gaten houden. Mijn kinderen begonnen steevast ruzie te maken, als ik de keuken in ging rond 17.00 uur. De hele dag lief spelen in vrede, maar dat was hét moment voor onenigheid. Ik gaf ze om 16.00 nog fruit of een toostje met kaas, dus het was niet van de honger. En dan was ik chef-kok en scheidsrechter. Ook werd er dan gebeld voor collectes of mensen die me een alternatieve godsdienst wilden aanbieden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2020 om 18:15
Ziezo, prikje links, prikje rechts, het gebeurde in een gymnastiekzaal bij een basisschool. Papier afgeven, arm ontbloten, twee assistentes aan weerszijden prik prik, mouw erover, klaar. Nu afwachten. Ik heb er wel een koel washandje op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2020 om 19:24
Wat zijn ze laat bij jullie .

Even koelen doe ik ook altijd ,van die pneumo heb ik de meeste last gehad Ik kon op die kant niet liggen , dat was een beetje moeilijk slapen,
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2020 om 19:45
mijn ex was voor de griepprik maar er stond zo'n rij, daar durfde hij niet bij te gaan staan
maarja, nu heeft hij die griepprik ook niet en hij is 'hoog risico'.
zouden jullie, als het bij jullie zo was gegaan, de huisarts erover bellen?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2020 om 19:54
JA DOEN

ik heb trouwens gehoord dat de voorraad op was ,maar dat er in DECEMBER Weer nieuw komt .

Er hebben n.l mensen in de rij gestaan voor nop ,diekrijgen ook nog een prik .Hij heeft zijn oproep toch nog ?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2020 om 20:47
weet ik niet, ik zal het hem vragen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2020 om 08:18
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

mijn ex was voor de griepprik maar er stond zo'n rij, daar durfde hij niet bij te gaan staan
maarja, nu heeft hij die griepprik ook niet en hij is 'hoog risico'.
zouden jullie, als het bij jullie zo was gegaan, de huisarts erover bellen?


Bij onze praktijk kun je bellen, als je op het moment van prikken griepachtige verschijnselen hebt. Dan maak je een afspraak. Hoe dat met die meningokokkenprik gaat, stond niet in de brief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2020 om 09:49
Ik weet van iemand die de prik was vergeten te halen. Die belde met de huisarts en mocht een andere keer ervoor komen. Maar dat zegt natuurlijk niet dat het van jouw huisarts ook mag.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2020 om 09:55
Zelf heb ik de griepprik ook gehaald. Voor het eerst weer nadat ik het jarenlang niet deed.

Mijn vorige griepprik was ruim 45 jaar geleden. Van die prik werd ik erg ziek en dat jaar kreeg ik ook nog eens griep. Daarom kreeg ik daarna liever elk jaar griep dan dat ik de prik haalde.

Er is me verteld dat de griepprik in het begin op eieren werd gekweekt en dat veel mensen daar ziek van werden. Nu hebben ze een andere methode. Vandaag heb ik een beetje spierpijn en mijn huid is overgevoelig. Daar is wel mee te leven.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2020 om 20:23
dank jullie wel voor het meedenken; ik zal er met hem en onze dochter over praten
dat wordt een zwaardere klus dan een trui breien, vermoed ik zo LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 10:04
ik heb het met mijn ex over die griepprik gehad.
nee hij wil 'm niet meer.
waarom dan, vraag ik
omdat een man in de krant schreef, andere jaren willen heel veel mensen de griepprik niet halen en nu staan ze ineens in de rij...
en daarom wil jij je griepprik niet?
nee want die man heeft wel gelijk
Confused
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 10:15
Hij heeft er dus echt over nagedacht en zijn eigen keuze gemaakt
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 10:58
nouja....ik weet niet of je het zo kunt noemen. als je die prik niet wil om wat een ander er van zou kunnen denken....Ermm
ik zou zeggen ik heb die prik nodig voor mijn gezondheid en verder is het iets tussen mijn huisarts en mij en gaat het niemand anders wat aan.
mja, ik ben ik

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 11:22
Ik weet ook niet of hij er zelf over nagedacht heeft ,of dat hij een meeloper is . Maar het vreemde is als er niet zo'n rij gestaan had hij hem wel genomen had.
Maar het is wel zijn eigen keuze .

Mijn dochter was ingeent tegen mazelen , De laatste klas va het Gymnasium gingen ze met school naar Maastricht ,een paar dagen later had ze mazelen .Ik kende de verschijnselen uit mijn jeugd e wist ook dat het voor een puber leven sgevaarlijk was .
De arts heeft wat afgebeld om de juiste medicijnen te krijgen , het was weekend .Je doet het dus niet alleen om zelf niet ziek ,mzar ook om een a nder niet te besmette .
Kennelijk kan je voor de 2e keer mazelen krijgen , dus misschien helpt de griepprik of straks de corona ook niet , maar dan
heb je wel je best gedaan .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns