Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Griepprik

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2020 om 19:09
Fijn, Mutti, ik hoopte al dat wol en naalden bij je gingen kriebelen. Ik heb een herfststola af en ben met een tweede bezig, gewoon een driehoek in granny stripes. En ik brei een babydeken, de breedte is 110 cm, dus de lengte moet ook zoiets worden. Hij schiet niet echt op, maar hij is ook voor de cadeautjestas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 hours 57 minuten geleden om 12:03
Dank je Machtelt .

Mijn breiwerk gaat ook nog niet zo snel ,maar een slak komt er ook .

Mijn dochter had de vorige 2 paar sokjes alweer verkocht ,
Weer wat voor het goede doel .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 hours 59 minuten geleden om 17:01
Elke dag een draadje is een hemdsmouw in het jaar. Ik weet eigenlijk niet of dat op luiheid slaat of dat het een bemoediging is voor mensen met weinig tijd.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 hours 14 minuten geleden om 17:46
Ik denk doorzetten ,of inderdaad weinig tijd

Ik weet wel dat ik werkstukken klaar moest hebben en dat ik tijdens het eten koken ,en op op moest letten ,nog zoompjes stond te naaien .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 41 minuten geleden om 18:19
Wij vrouwen kunnen dat, twee of drie dingen in de gaten houden. Mijn kinderen begonnen steevast ruzie te maken, als ik de keuken in ging rond 17.00 uur. De hele dag lief spelen in vrede, maar dat was hét moment voor onenigheid. Ik gaf ze om 16.00 nog fruit of een toostje met kaas, dus het was niet van de honger. En dan was ik chef-kok en scheidsrechter. Ook werd er dan gebeld voor collectes of mensen die me een alternatieve godsdienst wilden aanbieden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.093 seconden.
Lang Yarns