Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Groepsaccommodatie

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Groepsaccommodatie
    Posted: 20 April 2015 om 19:04
Wellicht hoort deze vraag niet op dit forum thuis maar ik wil toch een poging wagen.
Samen met een stel vriendinnen huren wij twee keer per jaar een lang weekend een accommodatie waar we samen kunnen scrapbooken. Hiervoor hebben wij veel tafelruimte nodig. Nu gaan we al jaren naar dezelfde locatie in Noord-Brabant, maar deze stopt er eind van het jaar mee. Omdat wij allemaal niet zo veel te besteden hebben zijn we nu op zoek naar een nieuwe locatie voor weinig geld. Het liefst in Noord-Brabant, Utrecht of Zuid-Holland. Het hoeft absoluut niet luxe te zijn.
Iemand suggesties/tips?

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 20:13
op vakantieparken hebben ze dikwijls wel grotere accomodaties.
boerderijvakanties, plattelandstoerisme, allemaal zoektermen die je kan gebruiken of gewoon groepsaccomodaties of groepsverblijven.

Ik moet hier ook altijd zoeken voor het familieweekend
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 21:05
Originally posted by bep bep wrote:

op vakantieparken hebben ze dikwijls wel grotere accomodaties.
boerderijvakanties, plattelandstoerisme, allemaal zoektermen die je kan gebruiken of gewoon groepsaccomodaties of groepsverblijven.

Ik moet hier ook altijd zoeken voor het familieweekend

Klopt, ik zoek volop onder die termen maar de meeste locaties die op internet te vinden zijn dik boven het budget. Maar er moeten volgens mij best wel goedkopere locaties zijn die geen webpagina hebben.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2015 om 09:46
Campings hebben steeds vaker hutten en sommige campings hebben grote doe ruimtes . . . of anders airbnb ???
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns