groot borduurwerk, hoe? |
Reageer |
Autheur | |
rapidash
Newbie Lid sinds: 03 Februari 2020 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Februari 2020 om 19:04 |
Goedenavond allemaal Gisterenavond dacht ik echt even: waar ben ik aan begonnen..... Dank jullie wel voor jullie tips! rapidash Oh en namens mijn kind nog een vraag: heeft iemand een tip waar ik een niet te groot patroon van een hyena kan vinden/aanschaffen? Daar gaat de spreekbeurt over en nu is een geborduurde hyena plots een ernstige wens. Of moet ik dat elders vragen?
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt de grote stukken voorzichtig oprollen of omvouwen en met rijggaren of iets dergelijks vastzetten.
Heb je Google al geprobeerd? Gewoon zoeken op Borduurpatroon Hyena |
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit patroon is niet meer te koop, maar … ik zou dit afdrukken, dan vergroten (bijv. onder kopieermachine), en de contouren van de hyena dan op borduurstof overnemen (met uitwasbare stift bijvoorbeeld). Daarna zelf de rest invullen met kleuren naar eigen idee. Bij tijdgebrek alleen de contouren in één of twee randen borduren en het midden niet opvullen... https://nl.pinterest.com/pin/155303887193556754/ Heb je hier iets aan? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben bang dat een groot borduurwerk knus voor de tent en ook nog in een ring niet heel handig zal zijn. Ik heb ook wel grote borduurwerken gemaakt, maar zelden in een ring, gewoon los. Waarom doe je het in een ring? Ben je bang dat je de spanning niet goed houdt? Dat is een kwestie van oefenen en steeds controleren
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is al een beetje oud .
Maar als je met aida werkt worden het volgens mij kruissteken ,daar zou ik ook geen ring voor gebruiken ,wel voor platsteek borduurwerk . Maar is een stuk plastic ,waar je een gat uitknipt zo groot of iets groter dan de omtrek van de ring . De onderkant van het plastik sla je om de onderkant van de stof zet je vast met knijpers of zo iets dat de stof schoon blijft . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |