Groothandel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Priiny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Mei 2012 om 11:36 |
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een goeie groothandel voor haakkatoen die ook (bijna) alle kleuren van Schachenmayr heeft. Weet iemand er een? Alvast bedankt! xxx Jentel
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet wel dat er in Rheerzerveen bij Hardenberg een hele grote 'breischuur' zit. Die heet 'Breigarengigant"
even via MP dan kom je er.
|
|
![]() |
|
haakfreak ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
wij gaan met vakantie naar rheezerveen...haha heb mijn man al voorbereid dat ik daar ff heen ga...dank voor de tip, de kar moet maar mee hihi
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Bij een groothandel kan je alleen kopen als je ingeschreven staat bij kamer van koophandel.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
haakfreak ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2012 Locatie: holland Status: Offline Points: 145 |
oooh dat komt goed hoor.....
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Heej Marlies,
Bedankt voor de tip. Dat ligt niet zo ver bij mij vandaan, maar wist nog niet van het bestaan. Ga daar binnenkort es kijken. Las op de website dat iedereen er welkom is.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Hier kun je zo naar toe zonder inschrijving van KVK ben er ook wel eens geweest er is zo veel dat je bijna geen keuze kunt maken even een tip voor als je gaat schrijf in ieder geval even op wat je echt wilt kopen, anders vergeet je waar je voor komt.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
biggels ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
maar is die zaaak dan ook goedkoper als minig hobbbyzaak?? is het de moeite van de trip waard zeg maar?
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ja, hij heeft bijv. een alternatief voor Regia 4 (sokkenwol) die anders over de 3 euro kost voor 1,95.
Heb telefonisch contact gehad met deze man. De Catania kost ook 1,95 euro. LET WEL OP: ze zijn maar 2 dagen per week open (kijk even op de site)
|
|
![]() |
|
biggels ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
ja dat had ik inderdaad gezien, nou wellicht een bezoekje waard, eens kijken of ik iemand mee krijg die er ook belang bij heeft, hoef ik niet alleen te rijden.
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Ja maar dit is niet een echte groothandel waar de winkeliers ook inkopen. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Daymoon ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Even gegoogled, G. Brouwer is een groothandel in allerlei dingen op dit gebied.
|
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Je bedoelt Hardenberg i.p.v. Haaksbergen. Je bent helemaal into haken vandaar denk ik dat je HAAKsbergen hebt getypt???
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
OEI!!!!!!
Ja, mijn topo hield vroeger ook al te wensen over. ach, je spreekt het bijna hetzelfde uit ![]() Dank je wel dat je zo opgelet hebt, in ieder geval één iemand die bij de les is ![]() Heb het meteen veranderd
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |