Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote maten

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 10:40
magtelt super bedankt ze zijn echt prachtig hier ga ik zeker een dagje voor zitten want er zitten er echt bij van mij smaak dikke knuffel en bedankt
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 12:45

Zou ik me mogen aansluiten voor de gehaakte? Heb zoon zin om na mijn slofjes nog meer dingen te maken die daadwerkelijk nuttig zijn...
Groetjes,
Suzanne

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2012 om 14:10
Je hebt ze.

Een omslagdoek is ook altijd leuk. Als project en als ie af is. En als kado.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 12:05

 Heel graag zou ik ook de gebreide patronen willen ontvangen.

 Het is zo moeilijk om leuke goede patronen te vinden.

 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 13:17
kijk eens op garnstudio kai  En zonder emailadres is iets toezenden onmogelijk (even bij msn neerzetten dan is het zichtbaar)
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 15:07
ik wil ze ook wel allemaal gebreide en gehaakte, ben zelf niet van de magerste


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 17:21
Nou, een stuk of 9 mails heb je gekregen, de printer kan even draaien. Maar dan heb je ook een eigen haak- en breiboekje, Viki.

Kai, we stellen het op prijs als mensen zich voorstellen bij even voorstellen. En zonder e-mailadres in je profiel, bij msn messenger kun je het zetten, komen we ook niet ver.

Is het tegenwoordig zo geheim om je leeftijd of je hobby's (nota bene op een hobbyforum) te vermelden? Je kunt hier alles lezen over ons en van jou hoeven we niets anders te weten dan je vraag om gratis patronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 21:46

 Hallo,

 Ik had me vandaag onder werktijd  aangemeld op deze site.

 Inmiddels heb ik me voorgesteld bij even voorstellen en mijn e-mail adres geplaatst.

 Na sjaals en mutsen breien wil ik graag andere dingen gaan breien en ook sokken breien  staan op mijn lijstje.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 10:12
Ik heb hier in dit topic truien en vesten voor grote maten aangeboden, sokken heb ik niet, maar daar zijn inmiddels zoveel boekjes over.

Wil de de gebreide dameskleding in grote maten hebben?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 15:02
Ja, graag wil ik ze hebben
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 17:40
Zet je maar schrap, ik heb er als toegift de foto van Captain James Onedin bijgedaan. Wat een lekker ding was die, wel een harde voor zijn vrouw en personeel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 18:39
Kai ik krijg allerlei mails terug van de postmaster. Zit je inbox te vol of klopt je adres niet?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 20:19

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Zet je maar schrap, ik heb er als toegift de foto van Captain James Onedin bijgedaan. Wat een lekker ding was die, wel een harde voor zijn vrouw en personeel.

 Magtelt,James Onedin was een lekker ding,maar wat heeft hij met grote maten te maken?

groetjes Frea.

Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 20:44

Hartelijk dank voor de patronen.

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 09:35
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Zet je maar schrap, ik heb er als toegift de foto van Captain James Onedin bijgedaan. Wat een lekker ding was die, wel een harde voor zijn vrouw en personeel.


 Magtelt,James Onedin was een lekker ding,maar wat heeft hij met grote maten te maken?


groetjes Frea.



Iemand wilde een damestrui maat L en die had ik in een Hemaboek en naast dat fotomodel stond Onedin, ook in een gebreide trui. En toen ik die zwik grote maten verstuurde, dacht ik L is ook een grote maat, ik stuur hem mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 09:35
Kai, heb je de 6 mails gehad?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 10:13
 Ik heb 4 mails binnengekregen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 12:31
Als je de nummers van de onderwerpen van de mails geeft, kan ik de ontbrekende ook sturen. The postmaster hates me. Denk ik. Ik kopieer met ctrl v telkens de ontvanger in de adresbalk, dus waarom gaat het dan 4 x goed en daarna niet meer?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Januari 2012
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2012 om 17:16
 Ik heb deel 1 tot en met 4 ontvangen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2012 om 12:57
OK dan ga ik 5 sturen en die met captain Onedin. Ik zie net dat het er maar 5 zijn.

Maar de server doet alweer moeilijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns