Grote maten |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | ||
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
magtelt super bedankt ze zijn echt prachtig hier ga ik zeker een dagje voor zitten want er zitten er echt bij van mij smaak dikke knuffel en bedankt
|
||
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zou ik me mogen aansluiten voor de gehaakte? Heb zoon zin om na mijn slofjes nog meer dingen te maken die daadwerkelijk nuttig zijn... |
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Je hebt ze.
Een omslagdoek is ook altijd leuk. Als project en als ie af is. En als kado. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
kai
Newbie Lid sinds: 27 Januari 2012 Status: Offline Points: 11 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heel graag zou ik ook de gebreide patronen willen ontvangen. Het is zo moeilijk om leuke goede patronen te vinden.
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
kijk eens op garnstudio kai En zonder emailadres is iets toezenden onmogelijk (even bij msn neerzetten dan is het zichtbaar)
|
||
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik wil ze ook wel allemaal gebreide en gehaakte, ben zelf niet van de magerste
|
||
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou, een stuk of 9 mails heb je gekregen, de printer kan even draaien. Maar dan heb je ook een eigen haak- en breiboekje, Viki.
Kai, we stellen het op prijs als mensen zich voorstellen bij even voorstellen. En zonder e-mailadres in je profiel, bij msn messenger kun je het zetten, komen we ook niet ver. Is het tegenwoordig zo geheim om je leeftijd of je hobby's (nota bene op een hobbyforum) te vermelden? Je kunt hier alles lezen over ons en van jou hoeven we niets anders te weten dan je vraag om gratis patronen. |
||
wat rozengeur. |
||
kai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hallo, Ik had me vandaag onder werktijd aangemeld op deze site. Inmiddels heb ik me voorgesteld bij even voorstellen en mijn e-mail adres geplaatst. Na sjaals en mutsen breien wil ik graag andere dingen gaan breien en ook sokken breien staan op mijn lijstje. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb hier in dit topic truien en vesten voor grote maten aangeboden, sokken heb ik niet, maar daar zijn inmiddels zoveel boekjes over.
Wil de de gebreide dameskleding in grote maten hebben? |
||
wat rozengeur. |
||
kai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, graag wil ik ze hebben
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zet je maar schrap, ik heb er als toegift de foto van Captain James Onedin bijgedaan. Wat een lekker ding was die, wel een harde voor zijn vrouw en personeel.
|
||
wat rozengeur. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kai ik krijg allerlei mails terug van de postmaster. Zit je inbox te vol of klopt je adres niet?
|
||
wat rozengeur. |
||
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Magtelt,James Onedin was een lekker ding,maar wat heeft hij met grote maten te maken? groetjes Frea. |
||
|
||
kai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hartelijk dank voor de patronen.
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Iemand wilde een damestrui maat L en die had ik in een Hemaboek en naast dat fotomodel stond Onedin, ook in een gebreide trui. En toen ik die zwik grote maten verstuurde, dacht ik L is ook een grote maat, ik stuur hem mee. |
||
wat rozengeur. |
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kai, heb je de 6 mails gehad?
|
||
wat rozengeur. |
||
kai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb 4 mails binnengekregen
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als je de nummers van de onderwerpen van de mails geeft, kan ik de ontbrekende ook sturen. The postmaster hates me. Denk ik. Ik kopieer met ctrl v telkens de ontvanger in de adresbalk, dus waarom gaat het dan 4 x goed en daarna niet meer?
|
||
wat rozengeur. |
||
kai
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb deel 1 tot en met 4 ontvangen.
|
||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
|
OK dan ga ik 5 sturen en die met captain Onedin. Ik zie net dat het er maar 5 zijn.
Maar de server doet alweer moeilijk. |
||
wat rozengeur. |
||
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |