Grundl four seasons |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Augustus 2014 om 15:52 |
Ik heb vijf bollen van een heel leuk garen gekregen. Het is van Grundl en het lijkt wel een soort lint.
Hier een paar links met foto's Duitse site (ik heb kleurnummer 6) ebay Nu wil ik er graag een poncho voor mijn dochter van maken. Heeft een van jullie wel eens met een dergelijk garen gewerkt. Zo ja, was dit breien of haken en wat was je ervaring ermee? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En is het een gesloten lint of kan je het wat opentrekken en heb je dan meer een netwerk? Als het het laatste is, dient het meer om sjaaltjes te breien, zo van die gekrulde met maar 12 steken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Voor een damespullover heb je 550 gram nodig en het is per bol 50 gram, dus 11 bol. Is dat dan genoeg voor een poncho voor je dochter?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Het garen is een gesloten lint, dus niet perse bedoeld voor een sjaal.
Mijn dochtertje is pas 3, dus gelukkig heeft ze nog niet zo'n groot maatje! Dus zou ik toch wel genoeg moeten hebben voor een poncho, toch??? |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12158 |
ja ik denk dat dat ruim voldoende is.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |