guimpehaken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creamarjan ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2012 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Augustus 2012 om 23:05 |
Ik heb het gratis patroon van de sjaal met open haakwerk d.m.v. guimpevork gedownload. Ik kom er echter niet uit hoe ik de banen aan elkaar moet zetten. Volgens de beschrijving moet dat met de verspringende samenneemsteek, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Iemand hier ervaring mee?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In de rubriek "Even voorstellen" staan drie topics om nieuwe leden welkom te heten en wegwijs op het forum te maken. Daar staat ook hoe je je e-mailadres in je profiel kunt zetten. Dan kunnen alleen de echte ingelogde hobbydozen dat lezen. En dan kan ik je een scan mailen uit een oud leerboek van de Burda over guimpehaken waarbij ook over dat samenvoegen van stroken uitleg wordt gegeven. Ik heb daar trouwens geen ervaring mee
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
creamarjan ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2012 Status: Offline Points: 5 |
Hoi Magtelt,
Inmiddels heb ik me voorgesteld, en ik vind het fijn dat je me wat info wilt mailen. Bedankt alvast!
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
dan heb je het blijkbaar niet goed doorgelezen. Er staat vermeld dat je je mailadres kunt vermelden op de regel bij msnmessenger in je profiel zodat alleen ingelogde hobbydozen het kunnen vinden, anders kan er niets verstuurd worden |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Dan wacht ik nog maar even met scannen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |