Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Guusje Giraf van Christel Krukkert

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anniek88 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Guusje Giraf van Christel Krukkert
    Posted: 13 April 2011 om 10:07

Hoi allemaal,

Een van mijn eerste gehaakte diertjes is Guusje van Christal Krukkert. Zij is daarmee ook direct het enige diertje die nog niet af is. Ik krijg je de hoorntjes niet! Nu vraag ik mij af of het patroon in het boekje niet klopt of ik zelf gewoon een beetje de weg kwijt ben.....

Wie o wie kan mij helpen???

Groetjes Anniek

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 10:58

aNNIEK WAT IS PRECIES HET PROBLEEM? VOLGENS MIJ ZIET ER ZO OP HET OOG HEEL LOGISCH UIT.

TOER 2: 4 V

TOER 3: 4V

TOER 4: 2 V IN ELKE V (8V)

TOER 5: 2V IN ELKE 2E V (12V)

TOER 6: V (12V)

TOER 7: 1V  DAN 2V SAMENHAKEN, 1 V DAN 2 V SAMENHAKEN, 1V 2 V SAMENHAKEN, 1 V EN WEER 2 SAMENHAKEN (8V)

TOER 8: ALLE V 2 AAN 2 SAMENHAKEN (4V)

AFHECHTEN DOOR DE DRAAD DOOR DE 4 V TE HALEN EN AANTREKKEN.

NOG MAAR EENS PROBEREN. HET LUKT VAST WEL.

Back to Top
Anniek88 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 11:21

Ik heb het al een aantal keer geprobeerd zoals het in het boekje staat en dan krijg ik alleen een bolletje zonder stokje... haha

Ik ga het nog een keer proberen. In ieder geval bedankt voor de reactie!

Groetjes Anniek

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 12:00
Je begint met het stokje en dan pas het bolletje als ik het zo lees. Succes moet je gaan lukken
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 21:06

Ik ben ook bezig met Guusje, maar zit nog niet aan de hoorntjes.  (eigenlijk ligt guusje nu eventjes in de wacht, want mickey mouse heeft hem voorbijgestoken)

Ik neem Guusjes' hoorntjes morgen eens onder handen, en laat je mijn ervaring weten!

veel succes ondertussen!

Back to Top
marga1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marga1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 20:56
zou ik het patroon van iemand mogen van Giraf Guusje.
Bedankt alvast en groetjes
Marga
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2014 om 21:02
Dat is een kooppatroon en daar zit copyright op.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2014 om 09:54
Originally posted by marga1 marga1 wrote:

zou ik het patroon van iemand mogen van Giraf Guusje.
Bedankt alvast en groetjes
Marga
In de bieb kun je die boekjes zo lenen, zonder dat het forum problemen krijgt
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2014 om 13:28
Als je Guusje haakt zoals het in het boekje staat kan het niet fout gaan. Het is mij ook gelukt. Wat ik ook wel eens heb is dat je het misschien verkeerd lees. Ik heb in de Christel Krukkert boekjes nooit een fout ontdekt. Succes.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns