Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak ik binnenstebuiten??

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
aerobica View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2012
Locatie: brabant
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer aerobica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 23:11
klopt dat dacht ik dus ook maar val mee hoor.... en ik denk dat me probleem van hoofd en lijf nu bij mij ook mooier in elkaat over lopen, maar dat weet ik morgen dat komt me poppetje klaar (denk ik)
Een dag niet gefrunnikt een dag niet geleeft
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2010
Status: Offline
Points: 475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 09:51
Het valt mij op dat jongere mensen meestal de "verkeerde" kant buiten hebben, die hebben het waarschijnlijk niet van een Oma of op school geleerd. en als je het jezelf leert blijf je haken zoals het werk zich voegt en bol je het niet even de andere kant op.
Je heb met breien toch ook een rechte en averechtse kant dan doe je toch ook niet wat jezelf mooier vindt, is niet rot bedoelt hoor Emoticons
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
aerobica View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2012
Locatie: brabant
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer aerobica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 09:54
Ik heb het dus wel van een oma/moeder geleerd en ook op school. maar jaren geleden dat is denk ik de rede.... maar maak niet uit..... we zijn er uit ... probleem opgelost
 
modern probleempjeTongue
Een dag niet gefrunnikt een dag niet geleeft
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 13:10
Ik ben niet echt een jongere hoor Wink Ik heb het ooit heel lang gelden op school wel gehad maar verder heb ik me er ooit zelf op toegelgd om het te leren.
Maar toch als ik een ami haak draait mijn patroon automatisch die kant op dat het dus binnenstebuiten komt.

Ik vraag me dus af of er echt een binnen of buitenkant aan zit of dat je gewoon de kant moet nemen die je zelf mooi vind.


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns