Haak- of breipatroon stokpaard |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sarajo ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 September 2011 om 20:37 |
Ik ben opzoek naar liefst een haakpatroon voor een stokpaard. Maar een mag ook wel, dan vragen we hulp van de oma of Bonnie. Het zou een leuk verjaardagkadootje zijn voor mijn dochtertje voor binnen een paar maandjes. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groeten, |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een gebreide, in een oud beetje vergeeld boekje. De letters zijn aan het vervagen. Ik heb het gescand, dus als je het wilt hebben, zet dat je emailadres in je profiel bij msn messenger of stuur me een PM.Als je zelf handig op de computer bent, kun je het misschien leesbaarder maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |