|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Lizzi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
![]() Posted: 31 Oktober 2007 om 12:23 |
Hoi allemaal,
Weet er iemand waar ik leuke boeken met haakpatronen kan vinden... in Belgie?? In boekhandels zoals de standaard heb ik nog niks gevonden?? |
|
groetjes, Marlies
|
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() |
Bol.com mischien
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Als je eerst de titel en schrijver, en eventueel het ISBN nummer en de uitgever opzoekt, kun je misschien bestellen. Dat lukt hier in Apeldoorn altijd wel. Ze hebben lang niet alles bij mijn Nawijn en Polak, maar ze zijn altijd bereid moeite te doen, en dan is het er in twee werkdagen. Hoe het bij onze Standaardwinkel is weet ik niet, daar koop ik alleen tijdschriften.
Zoek in ieder geval naar Haken voor coole meiden, dat is een leuk begin. Veel succes! |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
In mijn ervaring vindt je de leukste haakboeken op de rommelmarkt / twedehand boekenkraam op de markt. Ook heeft De Slechte of de Witte Boekhandel regelmatig voordelige en leuke boeken. En als je pas begint met haken, dus niet zozeer voor de patronen maar voor de technieken en info, zou ik 'De Happy Hooker' van Debby Stoller aanbevelen. Die verkoopt Renske hier geloof ik ook. |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
En veel op Marktplaats snuffelen. Dan kom je ook wel vishaken, hoge haken (spelfoutje) en hakenkruisen tegen, maar ook veel haak- en breiboeken. Gewoon andere trefwoorden proberen. Ook bij www.boekwinkeltjes.nl.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
schippersvrouw ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 407 |
![]() |
Haken voor coole meiden is ook een leuk boek voor beginnelingen (zoals ik
|
|
De groetjes van Wendy
|
|
![]() |
|
![]() |
Wendy, was jij niet op zoek naar breinaalden nr. 5 en 6? Ik zag net op Marktplaats, dat iemand de breispulen van haar moeder verkoopt, in Emmen. Is dat bij jouw in de buurt? Anders had ik lichtgewichtnaalden nr. 5 voor je, maar ik weet niet meer onder welk onderwerp dit besproken was.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
schippersvrouw ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 407 |
![]() |
Ja, dat klopt Magteld bij de Wibra hadden ze alleen 4 en 10. Nee Emmen is niet zo in de buurt bij mij. En dan komen er verzendkosten bij. Ik hoorde vanmorgen een moeder bij school zeggen dat Hans Textiel ook breinaalden verkocht. Dus daar wil ik morgen eens gaan kijken. Bedankt voor de tip he! |
|
De groetjes van Wendy
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
Ja dat klopt, Hans verkoopt inderdaad breinaalden. veel succes Tineke |
|
![]() |
|
![]() |
Wel een beetje kwaliteit? mijn oma heeft alle maten wel en die mag ik ook wel lenen, maar ik wil zelf ook wel wat hebben. Ik ben nog niet zo thuis in breien maar is altijd handig toch, om wat maten te hebben.
|
|
De groetjes van Wendy
|
|
![]() |
|
toske ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 07 Februari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 13 |
![]() |
hallo lizzi, ik werk bij de standaard boekhandel en die hebben inderdaad bijna geen boeken met haakpatronen. maar zoals iemand al gezegd heeft, kunnen die boeken wel via de standaard besteld worden. als je gewoon een titel en isbn-nummer opzoekt op internet en daarmee naar de standaard gaat, dan zoeken zij uit waar dat boek te verkrijgen is en bestellen eht voor jou. het lukt niet altijd op een paar dagen tijd, maar over het algemeen gaat dit vrij snel en er komen geen extra kosten bij. groetjes, toske |
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
Ik heb net hier bij de boekhandel Crochet me besteld. Ben erg benieuwd!! http://www.interweave.com/crochet/books/CrochetMe/ |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
![]() |
Die ouderwetse stalen naalden, die konden roesten, waren naar, maar met de moderne naalden is niet veel mis, volgens mij. Ik heb laatst wel zitten kwijlen op een site met ebbenhouten, bamboe en rozenhouten naalden. Duur! Maar wel mooi. Mijn man zei : "Koop ze dan en brei er niet mee." Ja hoor. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lizzi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 844 |
![]() |
Bedankt Toske!! Ik bekijk het eens!!
|
|
groetjes, Marlies
|
|
![]() |
|
Suzanne.vnh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 Maart 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 299 |
![]() |
In de fnack vind je enkele en ik bestel meestal op www.boekenbank.be , µ
handig je kunt er boeken bestellen en laten leveren in de dichtsbijzijnde boekhandel, geen extra verzendingskosten enzo. |
|
Moed staat aan het begin van de d(r)aad, geluk wacht bij de voltooing.
|
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor de tip Suzanne!
|
|
groetjes, Marlies
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |